Skicka pengar från Thailand via Wise

 
Ja erbjuder 3 sätt men fungerar dessa 3 sätt med mobilbank för utlänning utan WP.
Fungerar det inte är det skit samma om tusen sätt om man inte kan nyttja dom!
Jag förstår mycket väl vad du skriver.
En killgissnig är att Bangkoks Banks tjänster fungerar.

Nu framgick det inte heller, huruvida det var en thai eller utlänning, som skulle skicka pengar.

Nog om detta för min del.
 
Jag har varit hos bank och frågat och bara utlänningar med wp kan registrera.
Men kanske funkar på ditt.
När jag öppnade mitt konto på bangkok bank för två år sedan så var de ett ryskt medelålders par som också öppnade konto det fick kort o internetbank som jag direkt.

Men de var mycket intresserade av hur de skulle göra för att skicka pengar från sitt nya Thai konto till sin dotter i Europa (swiss konto), går det frågade de tydligt.

Ja. Men ni måste komma in på banken det går inte direkt i app/internet blev svaret.
 
När jag öppnade mitt konto på bangkok bank för två år sedan så var de ett ryskt medelålders par som också öppnade konto det fick kort o internetbank som jag direkt.

Men de var mycket intresserade av hur de skulle göra för att skicka pengar från sitt nya Thai konto till sin dotter i Europa (swiss konto), går det frågade de tydligt.

Ja. Men ni måste komma in på banken det går inte direkt i app/internet blev svaret.
Japp gå in till banken funkar, har gjort men påstår @rowa att funkar med mobilbank för utlänning.
 
Men tar nog par omgångar i generationsfråga.
Farsan var negativ till krypto, bara luft som han sa tills han såg mig tanka hans bil i Sverige.
Ofan går att använda.
 
 

Liknande trådar

A
Svar
3
Visningar
2 K
A
N
Svar
1
Visningar
1 K
glimten66
G
A
Svar
2
Visningar
2 K
A
L
Svar
2
Visningar
3 K
boonkaan
B
S
Svar
5
Visningar
2 K
A
 
Tillbaka
Topp