Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
I Chiang Mai och Chiang rai odlas det jordgubbar Jonas.
Dom brukar sälja som mest vid dec-jan, då är dom som bäst. Fast jag tycker våra svenska är mer smak på.
Hej. Det är svårt tycker ja att få det ja vill att växa. Han som hade marken före mig skötte inte den lilla trädgården speciellt bra, låg mest i sin hängmatta och på baksidan av huset växer nu bara ogräs hej vilt. Ja tycker det är svårt att få bort det. Kanske duger att göra te på bladen?
Bossej (eller någon av er andra), det vore intressant om ni kunde skriva mer om att odla Jordgubbar och Passionsfrukt. Även Hallon är intressant, tycker jag. Någon som provat?
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.