Välkommen till ThaiSnack.se

ROLIGT TILL MAX! Att åter få kontakt med dig BERRA efter som LEGOLAS har lagt ner det tydligen!
Var roligt att DU är med i iallafall så man har någon som har massvis med information,Berra,DU e ju RUTINERAD som jag ser det!Det är så ruskigt mycket nya medlemmar(vilket i och för sig är mycket bra) men svårt att hålla kol på alla om du förstår vad jag menar! L'ste ejn artikel idag om en snubbe som jobbat ihärdigt för att få sitt Thailändska Pass samt allt vad det innebär,,,en del var roligt bara,men en del var bara för mycket"! SKÖT OM DIG BERRA!!!

OBS! Skulle vara roligt att träffas på något schysst ställe någon vecka eller 2 BERRA.Vad säger du,,BERRA?

Hej Grannen Olsson! Färdigställt 1 RAI då ligger du en bra BIT efter nu,,,har ju först å främst hus på nära 300 kvm med rubbet men samtidigt en mark som är färigdställd och nu skall vi bara bygga på den! BARA å BARA ,,det lär nog ta sin tid det med!!! Men jobba på och ge inte upp samt se till så du har alla dom papper du behöver för ev, grejer du tänker göra! Mvh Mike td,,,Ps! Skulle vara roligt att höra hur det gått för dig i framtiden Grannen Olsson"!

Hej o tack ! Gillar o kolla runt här, kommer nog ställa många frågor framöver! Om min framtid blir som jag drömmer o fantiserar!

Du är välkommen att ställa så många frågor du vill, det finns många här som sitter inne med stora kunskaper om Thailand och om relationerna med landet och folket.

Liknande trådar

A
Svar
1
Visningar
962
Sir One
S
A
Svar
8
Visningar