Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Tack för välkomnande till ThaiSnack.se.Ska bli kul att läsa mera om Thailand."Övervintreade"på Phuket i perioder 98,99 och 00.Längtar dock alltid tillbaka.
Tack för välkomnande till ThaiSnack.se.Ska bli kul att läsa mera om Thailand."Övervintreade"på Phuket i perioder 98,99 och 00.Längtar dock alltid tillbaka.
Inte konstigt att du längtar tillbaka, vem gör inte det? Det är förmodligen något vi alla här har gemensamt.
Sen får du kanske vara lite selektiv i ditt läsande här. Dom flesta (inkl undertecknad) har nog en tendens att överdriva i sin iver att lovorda Land of Smiles.
Varför inte Jimmy Snöstorm, att sitta och kopiera och klistra in var gång om du inte väljer att alltid vara inloggad känns ju lite over-doing, men välkommen ändå!
Varför inte Jimmy Snöstorm, att sitta och kopiera och klistra in var gång om du inte väljer att alltid vara inloggad känns ju lite over-doing, men välkommen ändå!
hahaha..., jasså var det du som skrev det,, hehe, ja jag sitter och jobbar med statistik för jobbet så jag är väl inte så koncentrerad antagligen, förlåt mig
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.