Vart vi håller till i LOS

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
"Gae " sa:
Bangkok samt övärlden i söder, Koh Jum, Koh Lanta, Koh Bulon (favoriten), Koh Lipe, Koh Tarutao och alla andra därnere... 8)
Var i år på Koh Chang, nej tack inte mer, samt Koh Kood. Koh Kood var fantastiskt!
Vad är Koh Chang för typ av ställe, eftersom jag har hört flera inte gilla det?

"ulle " sa:
Lunken.. Jag är inte nyskild..jag är separerad sen en massa år.. Och jag har alla de erfarenheter du saknar..så fråga på..
Jag är bara intresserad av hur man undviker att bli skild/separerad :)

(((F ö har vi nästan inga skillsmässor i min släkt, så det verkar som att vi gör en del rätt :)

"Lunkan " sa:
Vad är Koh Chang för typ av ställe, eftersom jag har hört flera inte gilla det?
Jag är bara intresserad av hur man undviker att bli skild/separerad :)

(((F ö har vi nästan inga skillsmässor i min släkt, så det verkar som att vi gör en del rätt :)

Ok.. nu började du..inte jag..

Koh Chang, turistö inte så jätte exploaterad, du hittar något för alla. WSB fina stränder, mycket barer och ladybarer. Klong plao och kai bae Mera som familjeställen. Lonely beach Från början backpacker område som har lyxat till sig rejält. Östra sidan många fina pärlor. Piren söderut Bang bao där finns det grym seafood och även båttransporter till koh kood, koh mak, koh wai och några andra småöar där man kan få lite mer exotisk öluff semester. Har mycket kompisar på Koh Chang så det är en favorit ö för mig.

Lunkan .
Om du vill undvika att bli separerad/skild ? Gör som du brukar.. lyssna på dina kompisar och lär från tv. det är ju du duktig på

"ulle " sa:
Lunkan .
Om du vill undvika att bli separerad/skild ? Gör som du brukar.. lyssna på dina kompisar och lär från tv. det är ju du duktig på

Först måste man träffa någon som man kan gifta sej med eller bli sambo med.
Sen kan Lunkan lyssna på ditt råd. :)

>ulle
Njae, var det jag som började? Det var väl du, då du ville råda Berralund efter hans
"Berralund " sa:
En stadgad man hade inte överlevt det (med tanke på tanten).
hur han skulle kunna lura tanten... Rekomeneras inte. Det är ingen bra idé att försöka lura fruar/flickvänner om sånt, eftersom de brukar vara mycket bättre på att avslöja, än vad män brukar vara på att luras... :)

"ulle " sa:
Lunkan .
Det fanns ingen smiley där, och du har tjatat om det minst tre gånger, fastän jag har svarat varför du har fel, så jag tolkar det, som att du fortsätter tänka korkat...

Och jag skrev ju nyss att vi har nästan inga skillsmässor i min släkt, så varför skulle jag kolla med kompisar/TV, när vi har det i generna? :)

"kycklingen " sa:
Först måste man träffa någon som man kan gifta sej med eller bli sambo med.
Sen kan Lunkan lyssna på ditt råd.
Ja, inte bara "kan" gifta sig med, utan jag vill ha bra odds att det håller och blir bra också :)

Lunkan..smileysen fanns där i mitt tänkande...

Jag tänker inte korkat... låt oss stanna vid det. du lever i en bubbla.både du och jag vet det.

Erkänn nu, du har ingen erfarenhet av det liv du försöker svartmåla.. JAG kan och vågar påstå att jag vet allt om det livet..

Ps. Hör med dina kompisar :)

Här har du lite smileys från mig... och det menar jag med kärlek och värme :wai:

Ps.. du har likväl fel--hihi

"ulle " sa:
Lunkan..smileysen fanns där i mitt tänkande...

Jag tänker inte korkat... låt oss stanna vid det. du lever i en bubbla.både du och jag vet det.

Erkänn nu, du har ingen erfarenhet av det liv du försöker svartmåla.. JAG kan och vågar påstå att jag vet allt om det livet..

Ps. Hör med dina kompisar :)

Här har du lite smileys från mig... och det menar jag med kärlek och värme :wai:

Ps.. du har likväl fel--hihi
Fel i vadå? Jag behöver ju inga råd i hur man gör för att separera/skiljas, för det tänker jag ju försöka undvika? :)

Ja, du har säkert mycket mer erfarenhet än vad jag har om barlivet, men ändå har du inte märkt hur dåligt det är!!!... :)

Angående jag i bubbla: TROR en del "barfolk" ja, fast det är ni, som inte ens märker/vill erkänna att det är ni, som är ute och cyklar. =Spritångsbubbla? Du kan ju fråga "vanliga" kvinnor, så ser du vilken av oss, som flest av dem tycker har rätt... F ö håller säkert många av ickegolddiggersbartjejerna med mig också :)
(Vad "barfolk" och golddiggersdelen av barbrudarna tycker om mina åsikter är inte särskilt viktigt, eftersom jag inte tänker gifta mig med någon sådan :)

Vad är det då t ex Gae har emot Koh Chang?? Det verkade som att de gillande liknande turistställen, men tycker de kanske att det är för lugnt? Hur liten andel är barbrudsbarer?
"b-tung " sa:
Koh Chang, turistö inte så jätte exploaterad, du hittar något för alla. WSB fina stränder, mycket barer och ladybarer. Klong plao och kai bae Mera som familjeställen. Lonely beach Från början backpacker område som har lyxat till sig rejält. Östra sidan många fina pärlor. Piren söderut Bang bao där finns det grym seafood och även båttransporter till koh kood, koh mak, koh wai och några andra småöar där man kan få lite mer exotisk öluff semester. Har mycket kompisar på Koh Chang så det är en favorit ö för mig.

"legolas " sa:
Jag för min del vill att ni tar Er skit via PM. Gör nu inte samma [¤#@@¤%] misstag som andra forum och låt det blossa upp motsättningar. Jag för min del tänker inte finna mig i det.
Och här kommer ett gäng smileysar....
:thumbsup: :thumbsup: :afro: 8) :wai: :wai: :wai:

Legolas, jag hoppas och tror att det inte är så allvarligt. Ulle och Lunkan älskar att slå käft, och det är väl naturligt att alla inte har samma åsikter. Så länge man inte går till personangrepp och håller "tjötet" på en anständig nivå så tycker jag bara att det är roligt att följa diskussionerna.

Annars får dom väl göra som du säger - ta det PM-vägen.

Berralund :wai:

"legolas " sa:
Jag för min del vill att ni tar Er skit via PM. Gör nu inte samma [¤#@@¤%] misstag som andra forum och låt det blossa upp motsättningar. Jag för min del tänker inte finna mig i det.
Och här kommer ett gäng smileysar....
:thumbsup: :thumbsup: :afro: 8) :wai: :wai: :wai:

Legolas, jag och lunkan tar mycket via PM. en av de saker vi pratar om i PM:en är att vi trots de motsättningar vi har, är vi kompisar :)
Lunkan vet var han har mig, och jag honom.

Vi har talat ut om att vi alltid ska behandlar varandra med ömsisidig respekt..
Även om det låter som vi hatar varandra så det inte fallet.

/Ulle

Nu är det snart jul, och jag vill att tomten kommer, så jag ska vara snäll resten av året . :wai:

"Lunkan " sa:
Fel i vadå? Jag behöver ju inga råd i hur man gör för att separera/skiljas, för det tänker jag ju försöka undvika? :)

Ja, du har säkert mycket mer erfarenhet än vad jag har om barlivet, men ändå har du inte märkt hur dåligt det är!!!... :)

Angående jag i bubbla: TROR en del "barfolk" ja, fast det är ni, som inte ens märker/vill erkänna att det är ni, som är ute och cyklar. =Spritångsbubbla? Du kan ju fråga "vanliga" kvinnor, så ser du vilken av oss, som flest av dem tycker har rätt... F ö håller säkert många av ickegolddiggersbartjejerna med mig också :)
(Vad "barfolk" och golddiggersdelen av barbrudarna tycker om mina åsikter är inte särskilt viktigt, eftersom jag inte tänker gifta mig med någon sådan :)

Jag är en Vanlig hårt arbetande kvinna.
Jag tycker om ulle vad han än gör på Barer, dricker han alkohol är det upp till honom så länge han inte skadar någon annan. :)

>legolas Ingen större fara. Jag tror att ulle och jag är överens om att den andre INTE är en dålig person,
men har en del dåliga åsikter :)

>kycklingen Fast pr*stitution och supande skadar ju andra människor. Det är väl allmänt känt? :)

"Lunkan " sa:
>legolas Ingen större fara. Jag tror att ulle och jag är överens om att den andre INTE är en dålig person,
men har en del dåliga åsikter :)

>kycklingen Fast pr*stitution och supande skadar ju andra människor. Det är väl allmänt känt? :)

Jag ändrar mej då och säger, att så länge inte ulle skadar mej så får han göra vad han vill med andra. :)

"legolas " sa:
Här kommer ett ännu bättre tips till Er 2 matadorer. "ge f*n i att gifta Er med falangtanter" Det kommer inget gott av det ändå... De tog Era bästa år, låt dom inte ta de resterande oxå.

Skaffa Er en trevlig thaikvinna, ge f*n i som Lunkan att sätta etiketter på dom bara, ge dom en chans att visa vem de är, så hittar ni mängder av guldkorn härnere.

Lunkan, du kommer när du väl får arslet ur vagnen och flyttar hitner se dina olika fördomar flyga all sin väg. Livet är bra mycket mer mångfacetterat än vad du ger sken av. Härnere kan du aldrig förenkla livet så som du gör. Ge det en chans, satsa med hjärtat istället för med din kalkylator.

Jag säger bara, "secka madammer du hittar härnere" Ge bara fan i att ta "upplysning" på alla som du möter. De kanske inte har spelat i landslaget, men de duger gott ändå, jag lovar.
Detta sagt av en som gav det chansen..
;D ;D ;D ;) ;) ;)
Nu ska du inte vara sån Legolas.. Det är i regel inget fel på "Falangtanter"
Men om man planerar att avsluta de sista ljuva åren i Thailand, så är det rent praktiskt smidigare att gänga sig med en thaikvinna, när det gäller hus och hem i thailand.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp