Åka till Thailand i dagsläget, gällande sandbox m.m.

På mitt från Folksam stod det bara för och efternamn och det var ok Kom hem för 2 veckor sedan

Hej

Katastrofalt resultat för SAS.

Mvh isan lover

Hej

Mvh isan lover
Små skulder och resultat mot många andra flygbolag i världen.

N
Hej

Mvh isan lover
Nu flyger ju inte SAS till Thailand eller hur tänkte du not.

Hej

Man kan tydligen få stora skulder och dålig ekonomi oavsett om man flyger på Thailand eller ej.

Mvh isan lover
Fast inlägget ligger i tråden åka till Thailand i dagsläget vad gäller med Sandbox mm

Har svårt att se vad SAS skulder har att göra med det och att din frun inte stannar hemma från jobbet trots att det finns konstaterad Corona i familjen.

Hej

Systemet med det s.k Thailand Pass som infördes under pandemin verkar ha kommit för att stanna och kommer inte att tas bort.

Thailand Pass registration system to remain, says Tourism and Sports Minister​

By Online Reporter
February 21, 2022

The Thailand Pass registration system will remain in place indefinitely, despite calls from key figures in the tourism industry for it to be removed.

Speaking to Thai language news outlet Bangkok Biz News, Tourism and Sports Minister Pipat Ratchakitprakarn explained that Thailand Pass is a state registration system and it can not simply be cancelled.

“The Thailand Pass system cannot be cancelled because it holds data and important information on tourists which can be used to trace them when they travel in Thailand,” Mr Pipat said.

Mvh isan lover

Hej

Systemet med det s.k Thailand Pass som infördes under pandemin verkar ha kommit för att stanna och kommer inte att tas bort.

Thailand Pass registration system to remain, says Tourism and Sports Minister​

By Online Reporter
February 21, 2022

The Thailand Pass registration system will remain in place indefinitely, despite calls from key figures in the tourism industry for it to be removed.

Speaking to Thai language news outlet Bangkok Biz News, Tourism and Sports Minister Pipat Ratchakitprakarn explained that Thailand Pass is a state registration system and it can not simply be cancelled.

“The Thailand Pass system cannot be cancelled because it holds data and important information on tourists which can be used to trace them when they travel in Thailand,” Mr Pipat said.

Mvh isan lover
Detta tillsammans med visa krångel gör ju att man kanske får leta efter nått annat ställe att övervintra på

Detta tillsammans med visa krångel gör ju att man kanske får leta efter nått annat ställe att övervintra på
Hej

Jag trodde att det var en tillfällig grej under pandemin, just det skäl som anges för att ha Thailands Pass kvar oroar.

The Thailand Pass system cannot be cancelled because it holds data and important information on tourists which can be used to trace them when they travel in Thailand,” Mr Pipat said.

Mvh isan lover

Inte ens om jag så fick betalt... ;)
Krabba å garlicrice skulle stå mig upp i halsen... :laugh2:
Garlic rice finns inte här.

Dock krabba och hummer om du har råd förstås.
Ostron är populärt och billigt, lime ingår.
Premium är Sushi och Sashimi men sånt äter du nog inte.
Populärast är koreanska rätter.
Inte något för dig.

Vill du äta pizza och hamburgare är det bättre på McDonalds och PizzaHut i Thailand.

Garlic rice finns inte här.

Dock krabba och hummer om du har råd förstås.
Ostron är populärt och billigt, lime ingår.
Premium är Sushi och Sashimi men sånt äter du nog inte.
Populärast är koreanska rätter.
Inte något för dig.

Vill du äta pizza och hamburgare är det bättre på McDonalds och PizzaHut i Thailand.
5555555 du ser att det är gormekungen @Samet du citerar eller.
Låter mer som du tror du citerar mig 55555.

5555555 du ser att det är gormekungen @Samet du citerar eller.
Låter mer som du tror du citerar mig 55555.
Ne,j jag vet väl vem jag citerar.

En person som inte skulle erkänna att han beställer krabba, hummer, ostron samt sushi och sashimi på en restaurang.
Troligen aldrig heller tonfisk.

Jag håller det öppet så länge...

Hej

Jag trodde att det var en tillfällig grej under pandemin, just det skäl som anges för att ha Thailands Pass kvar oroar.

The Thailand Pass system cannot be cancelled because it holds data and important information on tourists which can be used to trace them when they travel in Thailand,” Mr Pipat said.

Mvh isan lover
Det borde ju räcka att polisen vet var jag bor å gör vilket det också skulle vara i Sverige också gällande icke medborgare, men detta med visa jag sökte o-visum som gift å fick enkelt eftersom det inte fanns multiple entry det skulle ju ordna sig på migration med ytterligare 90 dagar jo tjena fick 60 vilket resulterade i att vi var tvungna att omboka tillbaka resan med 14 dagar, den ena handen vet inte vad den andra handen gör vilket är slående i Thailand

Liknande trådar

A
Svar
2
Visningar
2 K
Anonym
A
G
Svar
15
Visningar