Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Inte heller jag känner till Steen eller Noi i Chok Chai , men vet jag att många super ner sig här i Thai, jag dricker mindre nu när jag bor här än jag gjorde i Swedala ... Det innebär att jag nu i stort sett är nykterist Tråkigt men djäkligt nyttigt , har träffat folk här nere som både dricker och brukar metaamfetamin ,och det är inte Thaiare, nåt som oroar är historier om poliser som i närliggande stad beslagtar "sokopok" droger samt sen själva tar dessa , då är det djävligt farligt om detta är korrekt , narkotikapåverkade poliser med skjutvapen , fy fa... vad otäckt det kan sluta ....
jag vet ju att flera av Er är livrädda att få vänner och "måste" umgås varje dag varje timma resten av Ert liv...... lägg ner det snacket, det funkar inte så härnere... Nä gör som Phonta. mackes och Glimten66 och vi andra här i Chaiyaphum ge Er ut på motorbike eller MC och kör runt och fika och käka och lär känna området ni bor i... skitkul faktiskt....
Se ut som en lodis
Och håll ölen kall http://feber.se/pryl/art/247316/se_ut_som_en_lodis/
Om man får chansen att se ut som en lodis men ändå vara smart tar man ju chansen, eller hur? Den här ölkylaren ser ut som en sån där brun påse man får av spritbutikerna i staterna och som lodisarna sedan använder för att x22gömmax22 spriten. Kommer att kosta 6 pund när den kommer.
söndag 15 jul 2012 kl 10:54 | Mojänger | öl, lodis, kyla
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.