Big Brother

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
G

Galten75

Gäst
För er som tittar på Big Brother så kommer en kille från thailändska Big Brother byta plats med en de svenska deltagarna.

Jag gillar inte (läs. hatar) Big Brother men jag vet att flickvännen kommer nog titta på BB den här veckan.

Det enda jag tänker är: Stackars kille! :eek:
Thailändska BB är lite "barnvänligare" då (TV)kulturen i Thailand är lite mer strikt. Kulturkrock någon...? :rolleyes:

// G

HöHö

Höhö Japp, såg den bigbrother avsnittet nu, verkar som en grym bra thailändare den där. Tittar inte heller på BB förövrigt.

Jag såg också BB Live i går, för övrigt det första kompletta avsnitt jag sett sedan första säsongen. Enda anledningen var att flickvännen ville att jag skulle vara med och förklara om hon inte hängde med i vad dom sa.

Boo verkar vara en skön kille och han är garanterat den av deltagarna i BB Thailand som fixar den skandinaviska "dekadensen" bäst då han är född och uppväxt i USA.
Kul att se en del av reaktionerna på BB Thai´s deltagare på den svenska deltagaren.

Annars så kan jag inte mer än häpnas åt en del tävlande i BB Sverige, vilka oerhört löjiga, omogna, kändiskåta bimbos (och då lmenar jag både männen och kvinnorna). För att inte tala om programledarna och då den svenska i synnerhet. :wasted:

// G

Jag tittar inte heller på BB men efter att jag har läst att en Thailändare kommer in i huset så bänkade jag mig framför Tv :D.. ska nog följa den hela veckan bara för att Boo är där :p . Jag tänkte samma sak jag med.. tyckte synd om killen men sen så när han sa att han var uppväx i USA så då förstod jag att det var inga fara :D :p . Japp, håller med om Thailand BB är mer barnvanlig än svenska BB...

""Galten75" " sa:
För er som tittar på Big Brother så kommer en kille från thailändska Big Brother byta plats med en de svenska deltagarna.

Jag gillar inte (läs. hatar) Big Brother men jag vet att flickvännen kommer nog titta på BB den här veckan.

Det enda jag tänker är: Stackars kille! :eek:
Thailändska BB är lite "barnvänligare" då (TV)kulturen i Thailand är lite mer strikt. Kulturkrock någon...? :rolleyes:

// G

man kan hoppas att han skickar muay thai-sparkar :ninja: till höger :arrow: o vänster o sen spöar producenten :crybaby: oxå, så e de slut med big brother-skräpet sen:D

""tigermale" " sa:
man kan hoppas att han skickar muay thai-sparkar :ninja: till höger :arrow: o vänster o sen spöar producenten :crybaby: oxå, så e de slut med big brother-skräpet sen:D

Hahaha, aa, det kan man ju hoppas.. Tycker fan bättre om Thai BB än svenskar... Tycker synd om honom när han fick vara med när det var bråk mellan Jessica och Linn... Dom visade när Thai BB en lite stund och det var kul att ser dom.. och när dom sjunger: "* xxxx xxxx xxxx" så tänkte jag: "hahaha, vet dom vad det bryder?!" hahaha.. :D :p :D :p

* borttaget av moderator då detta är ett forum som vänder sig till läsare i alla åldrar.

bb

är han fortfarande kvar, jag har aldrigt tittat på big brother. vill gärna se. hur klarar han sig, då syftar jag på kommunikationen.

är det engelska som han använder eller kan han svenska

Han åker hem i morgon tror jag.
Han pratar flytande engelska med amerikansk accent då han är uppväxt i USA.

// G

-_-

jo läste det

va synd att han inte stannade längre :retard:

Re: -_-

""piyadanet" " sa:
jo läste det

va synd att han inte stannade längre :retard:

Måste håller med dig om det.. att det är synd att han inte stanna längre. Han sa igår att han inte ville åka tillbaka och att han ville stanna men men... Och jag ber om ursäkt för de fula orden jag skrev i förra inlägget. Det var inte med meningen :puke:

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

A
Svar
312
Visningar
16 K
A
A
Svar
25