Nu är jo Dynan en av de mer slimmad Hd modellerna , tillex Dyna lowrider som ser ut mer som Sporter , vad menar du med "tjock HD ".
Intressant att du vet att VTX spöar det mesta i HD väg , i alla fall det som är original, en stroker går ju inte att jämföra med, då får man ju jämföra med en VTX som även den är åtgärdad. Jag anser att HD är kul maskiner , mycket för att dom behållt gammal teknik, tyvärr endast den maskinen som sitter i Fat-boben som går tillräckligt Vibrationsfritt för att jag skulle kunna tänka mig åka HD.. Samt inte alls Japankvalitet på grejorna
VTX en har ett vrid och power som ingen annan fabrikstillverkad crusingmaskin har , , självklart finns det värre maskiner än den , men en HD dräpare är det. Och det vet de om även här nere i Thailandet lustigt nog . har ingen uppfattning hur många VTX er som finns i landet , skulle vara kul att veta , inte måga med OK bok i allla fall.. Vad har du för bakgrund i ditt motorintresse? , praktiskt eller endast intersse över internet ..
Nästa steg på maskinen blir nu en koppling med kraftigare fjädrar , som hojen nu går så lirar det inte fullt ut när jag vrider fullt ..(Slirar en del ) Vid normal körning inga som helst problem , men kan inte testa allt fullt ut , så visst gav Cobra boxen och de andra prylarna en hel del mer ,