Köpa Big Bike i Thailand

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
fa.sen till Phon e det bara 110 km ju från vårat hus .
Kul då kan man ju svänga några bägare ibland ju ;)

! Skriver du 110 km dvs 11 svenska mil ? Kan väl inte vara möjligt , fö så skall du inte till Phon ,titta på medlemskartan så ser du Nong Song Hong .....

Byn där frugan har sitt hus ligger närmare Dig ,du tar 245 till Phisau sen hö väg 219 till
Na Chuak ,sen är det bara nån kilometer

Nu har jag för övrigt lagt in mig på medlemskartan ,du hittar en blå plumt vid namnet
Ban Khu......där bor vi i ett helt ok faranghus som gumman har byggt ,bor där säkert i ett ett år innan jag kommet att bygga ,vill känna mig för lite ,på familjen vill säga . Inte samma att bo ihop inThai , min fru blir helt annorlunda i Thai ,vet inte riktigt varför men käften blir större och det låter mer om henne ;D

"Phonta " sa:
! Skriver du 110 km dvs 11 svenska mil ? Kan väl inte vara möjligt , fö så skall du inte till Phon ,titta på medlemskartan så ser du Nong Song Hong .....

Byn där frugan har sitt hus ligger närmare Dig ,du tar 245 till Phisau sen hö väg 219 till

Nu har jag för övrigt lagt in mig på medlemskartan ,du hittar en blå plumt vid namnet
Ban Khu......där bor vi i ett helt ok faranghus som gumman har byggt ,bor där säkert i ett ett år innan jag kommet att bygga ,vill känna mig för lite ,på familjen vill säga . Inte samma att bo ihop inThi , min fru blir helt annorlunda i Thai ,vet inte riktigt varför men käften blir större och det låter mer om henne ;D
"Phonta " sa:

Ban Khu......där bor vi i ett helt ok faranghus som gumman har byggt ,bor där säkert i ett ett år innan jag kommet att bygga ,vill känna mig för lite ,på familjen vill säga . Inte samma att bo ihop inThi , min fru blir helt annorlunda i Thai ,vet inte riktigt varför men käften blir större och det låter mer om henne ;D

4,5 mil till na chuak ännu bättre kollade på kartan ;)

Om och när du skall kika på större hoj så skrik till då, jag har en kontakt i Kalasin som säljer schyssta hojar , bla brukar han ha en del choppers , den i KhonKaen är skitrevlig men också skitdyr :D

"Phonta " sa:
Om och när du skall kika på större hoj så skrik till då, jag har en kontakt i Kalasin som säljer schyssta hojar , bla brukar han ha en del choppers , den i KhonKaen är skitrevlig men också skitdyr :D

det ska jag göra han i Kalasin har han någon hemsida ????

Tyvärr inte ,bäst är nog att kolla mycket på Bath&Sold säljsida ,där finns massor att välja på , jag skulle aldrig köpa av en Thai, det finns många Svenskar och andra Europeer som säljer ,speciellt till våren när de skall hem till Swedala . Min kostade 200000 thbt ,en 99 750 Shadow Classic de luxe ( mycket extra tillbehör i krom ) i riktigt bra skick . Skall du ha en bra hoj i 600 eller 750 klassen så räkna med 200000 thbt ..
Skulle tro att det kanske är 6 eller 7 km till Na Chuak från oss .. Fråga din dam om hon vet var Ban kao koo ligger ,det är vår by ...

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

A
Svar
2
Visningar
937
Anonyma
A
A
Svar