Jo , jag sitter definitivt säkrare på min VTX än på en 125 , speciellt som båda normalt framförs i den farten jag talar om , jag har bromsar för min hoj ,jag har tyngd och en annan balans , att smälla med en lastbil
, då är det kört , men en hund eller annat skit på vägen , definitivt säkrare med en stor maskin , att överhuvudtaget köra med en sån lätt hoj i dessa hastigheter (90-100km/tim9 är egentligen inte att rekommendera ,, Jag har även en Honda 125a ..
Om du kan hojåkning så vet du vad jag talar om , det kan inte jämföras att åka normala farter med en stor hoj vs liten hoj , bra mycket farligare med en Click , förstår inte riktigt hur du menar, smälla in i en lastbil , ja då är det kört oavsett , Men kör då inte i 200 km med en stelben , inte någonstans ... jag har åkt fortare än dessa 200 med hoj , men inte i Thailandet, utan på avlyst väg , och ja, det är en kick , men ack så dumt och oförsiktigt .. Behövs så otroligt lite , hade en raka på ett par km häromdagen , jag testade ordentligt vad min VTX kunde ge , men djäkligt snabbt drog jag av , förbannat dumt
, allt blir en tunnel över 150-170 km ..
Och det går fort som fa....