Bordsskick och ätande i Thailand

Vi bor hos kärringens föräldrar och det enda som finns är några madrasser, och vi sitter i en ring på cementgolvet och äter, och alla äter med fingrarna så det set jag som helt naturligt

Vi bor hos kärringens föräldrar och det enda som finns är några madrasser, och vi sitter i en ring på cementgolvet och äter, och alla äter med fingrarna så det set jag som helt naturligt
Det gjorde man i Sverige oxå för länge sedan innan man visste bättre. Visa vem som är herre i huset och lär dem bordsskick.

Är det naturligt bara för svärföräldrarna gör det, eller missade jag något :-\

Vilken lyxlirare du var då madrasser det är inte alla som har råd med det. Normalt är det ju vanliga hårda bastumattor som man sitter på i Thailand.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp