Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Vad för n sort Leo har Glimten? Mina Leo har givit mig en kropp så att jag mest liknar en michelingubbe. Ooy hotar med kärleksstrejk om jag inte går ner i vikt till 90 kg....
Får försöka med lchf tills jag åker ner nästa gång...
kanske du skulle pröva med 1 glas vatten och krama en manao (lime) ner i vattnet, det plus en promenad varje dag, så kommer du att få så mycket kärlek du orkar sedan....
Legolas, var får du allt ifrån?
Visst, jag har en liten kagge men den är med sitt överhäng till för att skydda mer ädla delar från allt för stark solbränna . (Undrar om Glimtens snart är mörk som en kongosnorre, så skinny den karl är)
För övrigt så kan du i annan tråd läsa om mitt heroiska kämpande mot övervikten...
Sir One......livet är underhållning....ler du bara, så blir allt roligt... Nä jag vet ju egentligen inte hur du ser ut....Men såg ändå bilden framför mig baserat enbart på ditt nick och hur du skriver. Konstigt hur man kan inbilla sig. Så då har du ingen kagge då, ELLER????? ;D ;D
Tyvärr Ragnela kan jag inte hjälpa dig med receptet eftersom jag inte kommer hem förrän om ca 3 veckor.
Men du måste köpa tunna degplattor för ändamålet. Sen brukar dom innehålla glasnudlar, purjolök, böngroddar, kanske strimlad vitkål och/eller morötter. Och fläskfärs efter behag. Mer kan jag inte säga i dagsläget. Det blir gudomligt gott!!
Ledarn... Vem är Ingrid Ienser? T.o.m. Ledarn kan komma med en felskrivning. Jag kan inte tänka mig att du stavar fel?
Off topic men jag känner mig på rethumör
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.