Dagens Lunch/Middags tråd (thaimat och farangmat)

Urval i Charkdisken har vi här på Big-C antagligen bättre urval än en butik i Sverige men priser där efter med.
Jag får nog nöja mig med nåt billigare.
Visa bilaga 62798 Visa bilaga 62799 Visa bilaga 62800
Nu är jag avis på dig:( har inte handlat på Big-C i Udon nu på 3år så jag vet inte hur deras charkdisk ser ut men jag tror inte att dom har dit urval. Men fisken här uppe i Isaan kan jag alltid äta, men är avis på dig:confused:

A

anonymous

Gäst
Nu är jag avis på dig:( har inte handlat på Big-C i Udon nu på 3år så jag vet inte hur deras charkdisk ser ut men jag tror inte att dom har dit urval. Men fisken här uppe i Isaan kan jag alltid äta, men är avis på dig:confused:
Ja den har ett bra urval i denna Big-C och det gäller det mesta har tom. Svenska varor i butiken.
Men jag köpte inget sånt dyrt kött ja köpte några köttfärsbiffar med pepparfrukter som det ska bli något av.
20171007_183222.jpg

A

anonymous

Gäst
Va i helvete med makaroner till, ??? DET VÄRSTA JAG SETT I MATVÄG, samma som yankarnaa gör md den bästa dyraste biffen då häller idioterna på ketchhup över den
Nu va det inga dyra biffar som du ser på paketet det var 2 köttfärsbiffar för 45 baht.
Och vad skulle ja haft istället tycker du några feta sliskiga pommesfrittes, nä då käkar ja hellre pasta?
Och värre i matväg har jag sett flera gånger på dina bilder.

Senast redigerad av en moderator:

Liknande trådar

Topp