Dagens Lunch/Middags tråd (thaimat och farangmat)

Finns annat att göra på koh Chang än att äta:p
Håll i stålarna;)åk ned till Kai bai Beach, ta med lite bananer och mata elefanterna när dom promenerar förbi:)kommer ungarna gilla.
Ja det kan jag göra på elephanth sanctuary park i Pattaya, där man tar hand om elefanter som blivit nyttjade vid turistattraktioner eller i arbete, där får du hjälpa till att ta hand om dom och tvätta dom etc.;)
Men skall allt åka runt och kolla på ön, nån speciell grej förutom naturen tror jag inte ja hittar här, får ju tänka på att jag bor vid metropolen där allt finns.
Men blir nog tid till att köra runt imorgon, dagen man anländer hinns inte mycket sånt med.

Ja det kan jag göra på elephanth sanctuary park i Pattaya, där man tar hand om elefanter som blivit nyttjade vid turistattraktioner eller i arbete, där får du hjälpa till att ta hand om dom och tvätta dom etc.;)
Men skall allt åka runt och kolla på ön, nån speciell grej förutom naturen tror jag inte ja hittar här, får ju tänka på att jag bor vid metropolen där allt finns.
Men blir nog tid till att köra runt imorgon, dagen man anländer hinns inte mycket sånt med.
Metropolen trodde jag alltid var Bangkok är du säkert att du har den?
@PanPan

Middag.
Så härligt det är när dom sover.

20190725_200412.jpg

20190725_200459.jpg

Ja dom måste ladda batterit ibland dom små Duracell kaninerna.

Liknande trådar

M
Svar
309
Visningar
20 K
magnusjansson
M
R
Svar
37
Visningar