Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Själv är bäste dräng kan man ju inte säga om dig men väl bästa piga. Baguetten ser god ut.
Hälsa gubben, hoppas att dom inte kan hälla tillbaka honom på Wyborowa flaskan efter den resan.
@Kycklingen vad kostar en sådana baguette i sverige?
Så här i en butik i singapore 10 sgd ca 70 sek..... var välfylld o stor.
7 sek och upp till 10 sek i Saigon men råvaror kanske lite sämre.
Man kanske skulle hyra ut huset, flytta in hos svärföräldrarna och leva på det man kan plocka i naturen, det blir ju billigt
Eller så tar jag med hela familjen på sjön så lever vi och äter gratis här.
Igår vart det kyckling för min del.
Man kanske skulle hyra ut huset, flytta in hos svärföräldrarna och leva på det man kan plocka i naturen, det blir ju billigt
Eller så tar jag med hela familjen på sjön så lever vi och äter gratis här.
Igår vart det kyckling för min del.
@Kycklingen vad kostar en sådana baguette i sverige?
Så här i en butik i singapore 10 sgd ca 70 sek..... var välfylld o stor.
7 sek och upp till 10 sek i Saigon men råvaror kanske lite sämre.
Micro popcorn och vitt vin till Så mycket bättre.
Blir jag inte nöjd ändå så får det bli salta kex och ost.
Mat lagar jag i morgon när mannen är hemma igen
Nå ensam hemma ikväll då sambon jobbar så jag stekte lite älgkött & slängde dit lite cocktail kapris, tomat & cornichons. Det spolades ner med ngr små öl en riktig GI middag och nu godis i soffan..
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.