Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Möjligt , Men en Sosse har sagt något bra en gång i alla fall "den som är satt i skuld är inte fri " Har alltid levt efter den parollen , och det har gått väldigt bra
Aldrig varit grågosse , men Moderat i många år , tills muppen Reinfeldt dök upp i kulisserna , det vart droppen Tycker även att KD är vettiga , men Svenska Kyrkan idag , NEJ TACK ! Samlar slantar för att bygga kyrkor till en religion som inte accepterar andras ,, Nä då blev det för mycket , gick fö, ur densamma 20002
Jag kalkylerar att bränna ca 150 k på en månad i värmen , det räcker bra för mig i alla fall , 5-600 thbt natten på boendet , äter inte för några enorma slantar heller
Jag kalkylerar att bränna ca 150 k på en månad i värmen , det räcker bra för mig i alla fall , 5-600 thbt natten på boendet , äter inte för några enorma slantar heller
Nu sätter jag sällan någon budget på våra resor, vet att det allt som oftast blir mer än vad man räknar med. Ett som är säkert är, att spenderbyxorna för släkt å vänner kommer bli kraftigt begränsad
Själv använder jag inte rakapparat i Thailand, endast rakhyvel. Tycker luften är för fuktig så rakapparat funkar inget bra. Skönare med en riktig hyvel av god kvalité. Förövrigt så tror jag att rakblad typ Gilette Mach 3 är billigare i Thailand än Sverige. Hur som helst svindyrt med kvalitet rakblad i Sverige.
Du som är bosatt i Thailand och mera van med klimatet så funkar nog en rakapparat.
Själv använder jag inte rakapparat i Thailand, endast rakhyvel. Tycker luften är för fuktig så rakapparat funkar inget bra. Skönare med en riktig hyvel av god kvalité. Förövrigt så tror jag att rakblad typ Gilette Mach 3 är billigare i Thailand än Sverige. Hur som helst svindyrt med kvalitet rakblad i Sverige.
Du som är bosatt i Thailand och mera van med klimatet så funkar nog en rakapparat.
Nä det va skitdyrt i Thailand med rakblad, jag skippade ju rakblad sist jag var på Big-C för det var så dyrt.
Raka mig med trimmern hemma.
Är ju bara sista 3 månaderna jag rakat mig len.
Nä det va skitdyrt i Thailand med rakblad, jag skippade ju rakblad sist jag var på Big-C för det var så dyrt.
Raka mig med trimmern hemma.
Är ju bara sista 3 månaderna jag rakat mig len.
Nej. Rakblad, rakgel osv... av märkesmodeller som Gillete är mycket dyrare i Thailand än i Sverige. Importskatten på lyxvaror ställer till det. Dubbla priset på gel och ca 50% högre på blad när jag kollade för något år sedan.
Nej. Rakblad, rakgel osv... av märkesmodeller som Gillete är mycket dyrare i Thailand än i Sverige. Importskatten på lyxvaror ställer till det. Dubbla priset på gel och ca 50% högre på blad när jag kollade för något år sedan.
Tandborstar köpte jag alltid med mig hem från Thailand förr när man fick över 4 baht för 1 krona. Man fick minst 3 tandborstar i Thailand för 1 i Sverige. Kommer inte ihåg vad märket hette men gillade dom tandborstarna. Till Morsan fick jag köpa Sensodyne tandkräm som var billigare i Thailand enligt henne.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.