Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Var pa en restaurang i Khao lak centrum nu pa morgon och bestallde en kopp kaffe , vanligt javla nescafe och for den lilla koppen ville dom ha 90 baht. J mindre kunder dom har ju mer tar dom betalt idioterna
Just nu finns det bara en enda restaurang i hela Khao lak man kan fa en riktig hederlig frukost och det ar pa Nuggets i Nangthong.
Katastrof hela Khao lak ar snart stangt och stranderna forsvinner och det gor folket med
Grannarnas hund har skällt hela dagen så jag går fram och tillbaka med en korv på min sida staketet medan jag försöker lista ut vad det är som retar hunden
Grannarnas hund har skällt hela dagen så jag går fram och tillbaka med en korv på min sida staketet medan jag försöker lista ut vad det är som retar hunden
Fick indisk typ av Curry Nam Nam till lunch idag som inte var att leka med, stark så att det kom rökpuffar ur öronen. Denne kock kan verkligen laga god mat!!
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.