Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Nä inte nån chevre på mackan,kanske skulle vara gott med det. Cremefrech i burken,men går även bra med gräddfil..
Vanligt bregott i byttan bakom,fisken vi åt var 2 olika sorter.. Kallax och röda ulven och vi alla tyckte den första smakade bäst den här gången.
Nä inte nån chevre på mackan,kanske skulle vara gott med det. Cremefrech i burken,men går även bra med gräddfil..
Vanligt bregott i byttan bakom,fisken vi åt var 2 olika sorter.. Kallax och röda ulven och vi alla tyckte den första smakade bäst den här gången.
Är ju viktigt. Sedan 60 år har jag käkat surströmming med enbart tunnbröd, smör, surströmming och rödlök. Vore ju kul att få veta något nytt som funkar.
Är ju viktigt. Sedan 60 år har jag käkat surströmming med enbart tunnbröd, smör, surströmming och rödlök. Vore ju kul att få veta något nytt som funkar.
Jodå, det är viktigt. Men skulle vara roligt med olika varianter. Såg att det var tomat med, har jag aldrig haft. Inbjuden den 13:de på skiva tillsammans men lilleman till äldsta sonen, som aldrig gillat surströmming. Så lite variationer är bara nyttigt.
Åtta personer har sökt akutvård med symtom som tyder på förgiftning av giftsvamp. Kiruna sjukhus gick upp i stabsläge efter den misstänkta förgiftningen. De som sökt vård är en grupp utländska turister, enligt uppgifter till P4 Norrbotten.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.