Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Jag lägger ut smör direkt i ugnsformen och fördelar ut baconet. In i ugnen och under tiden blandar jag smeten. När baconet ser bra ut så ut med ugnsformen och häll över smeten sedan fördela ut rivosten jämt och in med formen i ugnen igen
Ja varför inte. Sade ju att ni får kalla det vad ni vill. Vad är en pannkaka? Är det något som är definierat under någon standard? Nej jag tänker inte ta reda på det för jag nöjer mig med namnet ugnspannkaka även för ”min” variant. Syftet var att folk kan njuta av god mat men som inte ger dom diabetes eller om dom redan har en väg ur.
Dagens lunch bestod av färskt älghjärta,rökt älgkött & potatis som blandades ihop och stektes snabbt.
Och drycken var ett klassiskt rött vin med kraftig smak
Dagens lunch bestod av färskt älghjärta,rökt älgkött & potatis som blandades ihop och stektes snabbt.
Som svensk i Tahiland har du ikke penger til billig fisk , Norsk fersk Laks koster nesten 1200 baht for kiloen ,den er dyrere en biff og hummer . En Thai synes prisen er moderat , for den forsvinner fra butikken på noen timer .Priser laks , se vedlegg
Dere svensker har ikke råd til billig fisk . Norsk fisk er dyrere en både biff og hummer ,1200 Baht kiloen for fersk laks . det er nesten Nkr 400 kiloen , Se vedlegg pris billig fisk .
Som svensk i Tahiland har du ikke penger til billig fisk , Norsk fersk Laks koster nesten 1200 baht for kiloen ,den er dyrere en biff og hummer . En Thai synes prisen er moderat , for den forsvinner fra butikken på noen timer .Priser laks , se vedlegg
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.