Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Yummi, längtar redan hem efter knappt 2 veckor ombord. Tur att det finns affärer som säljer asiatiska livsmedel så att våra teeraks kan trivas och att vi får avnjuta deras kokkonst.
Äter grönt, dricker inte kaffe, några år sen jag smakade lao khao, blivit lite vin (bara i loungerna har inte råd annars), ingen Hong Thong kör Saeng Som och sodavatten
Det är helt rätt, snart dags för en tiokopp. Jag kan inte leva utan den gudabenådade drycken trots att vi alltid får Gevalia ombord. Tacka vet jag Arvid Nordquist Festivita eller Zoegas Skånerost.
Många sponsorer på den tröjan, är det bra betalt i Thailand?
När jag höll på med motorsport sista åren på arrangörssidan så skulle vi ha reklamkläder på oss, det blev ett jävla liv när jag ville ha betalt.....
Lördagar så är det hamburgare till lunch och oxfile till middag.
Får bli ett tung rygg och axelpass idag och sen 1 timmas prommenad så jag håller formen.
Tänker inte snåla på matintaget på Lördagar
Det är en bastant paj med lite pizzasmak.
Såsen skulle jag kalla ostsås, men den kallas Alfredo.
En amerikansk kedja som har massor av pasta och pizza på menyn.
Det är en bastant paj med lite pizzasmak.
Såsen skulle jag kalla ostsås, men den kallas Alfredo.
En amerikansk kedja som har massor av pasta och pizza på menyn.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.