Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
För en vecka sedan funderade jag just på vad de gula blommorna är för nått som bönderna odlar. Raps lyckades jag googla. Får fråga nån bonde jag med om han kan låta plocka en näve.
För en vecka sedan funderade jag just på vad de gula blommorna är för nått som bönderna odlar. Raps lyckades jag googla. Får fråga nån bonde jag med om han kan låta plocka en näve.
Att thaitjejer kan laga mat är ju dagens sanning.
Den här grönsakswoken med bläckfisk är ju klockren.
Jag försöker härma dom men ligger fortfarande lite efter trots min utbildning och erfarenhet.
Ni ser stenbord och allt.
Här är 5 kg gäddfileer på väg att bli gäddfärs.
Och sedan gjorde hon nån slags fisk korv som jag ej smakat än,resten i frysen.
Sambon otroligt glad över gäddorna
Det gjorde jag, du kritiserade mitt ordval och klankade på min mat. Dessutom tolkade jag det som att du antyde att jag åt för mycket och därför tror jag du egentligen sade att jag är tjock.
Nu skall jag kalla dig för massa olika saker och aldrig glömma det. Skall även boka samtalsterapi med en finska.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.