Dagens Lunch/Middags tråd (thaimat och farangmat)

 
Hoppas dom känner till halv special på Stockholms korvmojar :)
Det gjorde dom inte så blev en schnitzel på nån gata i Stockholm.
Inte riktigt koll på va jag är.

16025289213736969052542253550017.jpg
 
Känns som jag hamnat där, ingen aning va jag är men som vi kallar det i Gbg fjollträsk, gör sig namnet här, hör dom snackar om dubai bordet jämter och känner mig mest irriterad.
Nä rasta vägkrog är mer mitt ställe.

Kan tyvärr inte rekommendera några ställen till dig. Länge sedan jag var ute i Stockholm. Då var det King Kreole på Kungsgatan som gällde. Finns nog inte kvar. Där kom man in oavsett klädsel och musiken var bra. Nä håller mig långt från stan här i banjo land :)
 
Problemet är ju att jag har avtal, och var inte så lätt att säga upp sig som jag trodde.
Du har för många följare som säger att du gör rätt, men du är för ung att fatta dessa beslut , gagnar inte alls dina barn tvärt om, för fick uteseglare inte komma hem på ett år.
då fans ingen internet, så du kunde prata med dina barn samt bild.
Nu är ju situationen speciell. Men tänk efter, du och dina barn blir förlorare.
 
Du har för många följare som säger att du gör rätt, men du är för ung att fatta dessa beslut , gagnar inte alls dina barn tvärt om, för fick uteseglare inte komma hem på ett år.
då fans ingen internet, så du kunde prata med dina barn samt bild.
Nu är ju situationen speciell. Men tänk efter, du och dina barn blir förlorare.
18 manader var det innan du ick gratis resa hem
 
Du har för många följare som säger att du gör rätt, men du är för ung att fatta dessa beslut , gagnar inte alls dina barn tvärt om, för fick uteseglare inte komma hem på ett år.
då fans ingen internet, så du kunde prata med dina barn samt bild.
Nu är ju situationen speciell. Men tänk efter, du och dina barn blir förlorare.
Jo du, farfar va stewart, 4 år va hans korta törn, så jag har allt hört.
Men jag tänker inte köra det loppet, jag har en pöjk som väntar på mig, och jag har sparat så jag klarar skolkostnader och livsstil minst 5 år.
 
 

Liknande trådar

M
Svar
309
Visningar
17 K
magnusjansson
M
R
Svar
37
Visningar
4 K
glimten66
G
A
Svar
0
Visningar
1 K
A
 
Tillbaka
Topp