Dagens Lunch/Middags tråd (thaimat och farangmat)

 
Torsdag kväll no kids. Pyttipanna funkar utmärkt. Slängde i lite kebab kött också.
IMG_20210429_180558.jpg
 
Fixat till köttfärslimpor med svarta oliver och feta ost som tillägg till Arla-receptet nu på morgonen.
Ser gott ut. Du som håller på mycket med matlagning, vet du om det går att få tag på gorgonzola i thailand? Skulle i mitt tycke vara en höjdare jämfört med exempelvis feta ost till köttfärslimpor, pizza och hamburgare i kombination med vitlök.
 
Ser gott ut. Du som håller på mycket med matlagning, vet du om det går att få tag på gorgonzola i thailand? Skulle i mitt tycke vara en höjdare jämfört med exempelvis feta ost till köttfärslimpor, pizza och hamburgare i kombination med vitlök.
Det har jag sett på Foodland och Villa Market.
 
Jag gillar pizza company och deras seafood pizzas. Arroy mak mak
Pizza company hade bra mat för sisådär 9 år sen, då hade dom köttbullar och spagetti på menyn, men finns inte längre, pizza så tar jag det hellre på en riktig pizzeria, pizza company är mer ett nödfall när inte bättre alternativ finns nära ;)
 
Pizza company hade bra mat för sisådär 9 år sen, då hade dom köttbullar och spagetti på menyn, men finns inte längre, pizza så tar jag det hellre på en riktig pizzeria, pizza company är mer ett nödfall när inte bättre alternativ finns nära ;)
Här gillar jag Dom pizza bäst, även hört att Zip är bra men dom har ju ingen leverans med Grab så då har det inte blivit någon därifrån så bara hört än sålänge.
Sicily pizza va jäkligt bra med men ligger på dark side.
 
Här gillar jag Dom pizza bäst, även hört att Zip är bra men dom har ju ingen leverans med Grab så då har det inte blivit någon därifrån så bara hört än sålänge.
Sicily pizza va jäkligt bra med men ligger på dark side.
Skall hälsa på min gamla polare från mitt företag. Jobbar nu som ingenjör för en Tetra Pak fabrik i Rayong.
Har lovat flickvännen en bra farang pizza.
 
 

Liknande trådar

M
Svar
309
Visningar
17 K
magnusjansson
M
R
Svar
37
Visningar
4 K
glimten66
G
A
Svar
0
Visningar
1 K
A
 
Tillbaka
Topp