Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Nå får vi mye god middags mat fremover .Vi fikk tilbud fra en restaurang som kjoper i stort inn . Vi kjopte ein kartong med 10 pakker laks på 800 gram til 600 baht Og ein kartong torskerygg med samme vekt . Det er halve prisen i av Norge
Er det synd om baggarne , det sto 2 sorter fisk ,Det var laks og torskefile av rygg . Torskefile rygg koster over kr 400 for kiloen i Sverige , Det er ikke mange svensker som har råd å kjopa så god fisk , dei må spisa fiskepinner som er laga av fiskeavfall . Hver sin smak .
Du kanske ska lära dig lite. Det är stor skillnad på mat i olika delar av Isaan. Och nu gör du som din idol västkustbaronen och hävdar att allt i Isaan kommer från Laos, det är inte riktigt sant.
Men du äter väl halvtaskig pizza i bangsang (norskhålan), håll dig till det.
Frukost.
Alkoholfri flygresa så kom jag in i dygnsrytmen direkt.
Stämmer bra på mig det jag läste en gång att jetlagpåverkan ökar med ca 60% om man intar alkohol på flygresan.
Nu i form, utvilad och igång direkt efter landning.
Nå må jeg sporre om ein ting . Har dei supper i Isan ??? Dei spiser med fingrne , og dei bruker ikke gaffel og skje , Kan dei spise suppa med fingrane ???
Ja det finns mycket god thai och isaanmat men numera tycker jag den är rätt så överskattad och inte nyhetens behag längre, så jag äter thai/isaanmat några gånger i månaden.
Nä jag tycker inte att jag har så mycket att lära av thai.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.