Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Är det bara jag eller är det samma hos er som är i Thailand just nu. En strykande åtgång på vatten och öl? Och kanske kaffe i värmen idag+40 här i prathai.
Är det bara jag eller är det samma hos er som är i Thailand just nu. En strykande åtgång på vatten och öl? Och kanske kaffe i värmen idag+40 här i prathai.
Eftersom jag inte har familjen nära så försöker jag hålla någon typ av "Påsk" levande.
Så för morgondagen har jag planerat, Färsk kokt potatis i dill, Några skivor kall rökt lax, några skivor rökt skinka(Jakobsdal) och till sist min favorit av sill, "Fransk löksill" från abba.
Från början var jag inte en älskare av inlagd sill, men jag började med "Sill i tomatsås" när den fanns och arbetade mig upp till att tycka om inlagd sill.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.