Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Middag med pensionärerna ikväll,löjrom till förrätt, tjäder var huvudrätten och paj med glass som avslutning.
Det serverades olika sorters vin till & blev en riktigt trevlig kväll
Många av era bilder får det att vattnas i gommen. Min vardagsmat är lite ”tråkig” då jag försöker hamna ~700 kcal under kaloribalans per dag.
Lunchen var en omelett på återstoden av gårdagens kycklinggryta samt fyra ägg. Till det lite pitabröd, och en drakfrukt som efterrätt. Inget man slår frivolter av, men rätt ok, och det mättar magen bra.
Jag känner för att ta det lugnt idag så det fick bli ett par färdiga vårrullar från frysen, det var extrapris på Daloons så tänkte prova. Dom duger i nödfall men inte mer.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.