Dagens Lunch/Middags tråd (thaimat och farangmat)

Sv: Dagens Lunch/Middags tråd

uploadfromtaptalk1351344177634.webp

Sir One gjorde sig till och bjöd grannar, son, svärdotter och barn på Tom kai paa. Spicy men barnbarnet slök det

uploadfromtaptalk1351348557677.webp

uploadfromtaptalk1351348596173.webp

"paginatus " sa:
A HBD Party for Kawaii Naruk............ :P

Paginatus, nä jag föredrar det som Lego (och andra) hatar, Isaan gråa, mögiga och starka rötter med sunken fisk, det är delikatesser det, inte sån här frökenmiddag. ;D

bplaa raa i min himmel, här phrík bplaa raa sòt :), stark som bara den...

insayt

noname.webp

"Berralund " sa:
Hehe, den får du banne mig karma för. Har tyvärr inte varit på Hawaii, hade inte varit fel med lite Hula-Hula!! :)

Tacka gubben hade inte sett denna själv förut heller fick en del roliga öl efter att ölfestivalen stängt va ju där o rigga så nu fick ja min andel tyvär en hel del mörka men en del roliga ljusa :)

Samma här, fasen vilka tofflor vi har blivit egentligen. :-[ Men jag har det hellre så här än det tidigare livet utan familj. :)

Dagens käk. Stekt lax, pure' på potatis å kronärtskocka.( säsong för kronisar) Himmalavad pesto med purjo och capris. Skirat smör med dill. Riven morot.

"Sir One " sa:
Dagens käk. Stekt lax, pure' på potatis å kronärtskocka.( säsong för kronisar) Himmalavad pesto med purjo och capris. Skirat smör med dill. Riven morot.

herrejivlar, vilken gourmet, kronärtskocka är nog den mest exklusiva grönsak man kan äta, rena Rolls Roycen, fantastiskt gott.

Du har vissa kvalitéer trots allt ;D

insayt

Liknande trådar

M
Svar
309
Visningar
21 K
magnusjansson
M
R
Svar