Dagens Lunch/Middags tråd (thaimat och farangmat)

Jag gillar krasandet av revbensbjällets brosk. Annars är det ett hopkok. Soppa, fläsk, ris, svamp, ägg...... och CHILIIIIIIIIIIIII.

Kawaii foodcooking.webp

Trollet: det där ser riktigt gott ut :)

Micke: ser gott ut också
Själv så vart det hemlagad potatismos med sås och köttbullar

"paginatus " sa:
Jag gillar krasandet av revbensbjällets brosk. Annars är det ett hopkok. Soppa, fläsk, ris, svamp, ägg...... och CHILIIIIIIIIIIIII.

paginatus, jo det är fantastiskf gott, så starkt och chillisurt!

Peter

Fasen vad jag längtar hem när jag ser det där Micke! Gott om rött är det också, vad mer kan man begära?

Här blev det ärtsoppa med pannkakor till lunch och marinerad benfri fläskkotlett till middag. Gott det också men saknaden efter chilli är svår! :'(

"Berralund " sa:
Fasen vad jag längtar hem när jag ser det där Micke! Gott om rött är det också, vad mer kan man begära?

Här blev det ärtsoppa med pannkakor till lunch och marinerad benfri fläskkotlett till middag. Gott det också men saknaden efter chilli är svår! :'(

Visst ser det gott ut Berralund :) men va fasen pannkakor fläskkotelett e inte fy skam det heller men det slår ju inte glasnudelsallad ;)

För tusan Micke, du måste sluta med att lägga upp sådana bilder. Snålvattnet vill ju inte sluta rinna, här får man aldrig något phet phet. :'(

Men nu är det bara några dagar kvar sen skall jag njuta av frugans ypperliga matlagning fram till jul. Hon vill att jag skall fixa maten ibland, speciellt nu när hon är gravid. Men dels är jag en usel kock och dels vill jag ju käka hennes mat när jag är hemma. ::)

Berra du lär dig inga problem o fixa till lite thai käk samtidigt får du ju en lycklig fru :)

Liknande trådar

M
Svar
309
Visningar
21 K
magnusjansson
M
R
Svar
37
Visningar