Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Hehe, mansgrisar är vi nog lite till mans allihopa bara att erkänna.
Men faktum kvarstår att jag inte gillar matlagning och har aldrig gjort det. Det var sällan jag lagade något när jag var singel, det var bekvämare att gå till något näringsställe. 8)
Jag gör dom vita. De grå har jag aldrig gjort och vet inte hur man gör. Men att det är råriven potatis i dom vet jag och att de ska koka en evighet. men jag är nöjd med mina vita. De är jättegoda!
Har också ett problem........ Hur få kärringen och ungarna att äta lever? Har ni något bra recept? Som inte innehåller chili......?
(Valde shocked då det inte fanns någon smiley för puke).
Har också ett problem........ Hur få kärringen och ungarna att äta lever? Har ni något bra recept? Som inte innehåller chili......?
(Valde shocked då det inte fanns någon smiley för puke).
Äta lever? Det lever de mina för! Både dom och jag gillar lever, frugan är dock ledsen nu eftersom hon inte får äta kycklinglever under graviditeten. Men hon brukar inte laga levern särskilt phet.
Kanske levererad med Lever-kusen, eller från...
På tal om lever så lever kastrerade män betydligt längre än icke kastrerade, Hur kul kan det vara med ett sådant liv? Oj, är detta en mattråd? Sorry guys. http://www.dn.se/nyheter/vetenskap/kast ... ver-langre
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.