Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Mor o dotter och en kusin är och påtar i landet , och då kommer en annan och stör som vanligt
Och som straff för det , så var jag tvungen och ställa upp på en riktig fjollbild
Den här snubben var en riktig skön lirare ......han gick omkring i byn och försörjde sig med att blåsa några trudelutter med det där instrumentet , och han var ju helt stupsäker
Blev så nöjd att jag begärde några extranummer ...... sen var det bara att hala upp plånboken och kasta åt honom alla bathingar man ägde och hade ;D
Det var livat och glatt på bygatan , med en pensionerad telefonkiosk och allting.
Och sedan byskolan .... men det var Söndag , så det var endast tuppen som rantade omkring på gården och larvade sig
Det var livat och glatt på bygatan , med en pensionerad telefonkiosk och allting.
Och sedan byskolan .... men det var Söndag , så det var endast tuppen som rantade omkring på gården och larvade sig
Sköna bilder, 94 reste jag tillsammans med en thaitjej som jag träffade i Landskrona på Karnevalen där, hon stod och sålde grillspett mm. Vi skulle hälsa på hennes mors födelseby och se hennes grav.
Har helt glömt bort vad denna lilla by heter nordöst om Korat, men det såg precis ut som på dina bilder, sandgångar och små sandvägar, jättemysigt vara det. Bodde kanske 300 människor i byn eller något sådant, så det väcks minnen till liv dina bilder.
En av grannarna var en gammal man som hade varit sjöman och han kände till Volvo. Jag hade mycket kul med denna gamle man, vi satt och drack Mekong och snackade skit, han kunde inte ett ord engelska men vi förstod varandra ändå, med Mekong och gott humör förstår man allt. ;D ;D ;D
Har bara för mig att byn heter Khok Mang Kan eller något liknande.
Mvh Peter ,
En karma ska du allt ha för att du väcker sköna minnen till liv!
Du skriver söndag så att det var lugnt, Arnold. Så är det inte hemma i vår by, där är det banne mej full fart oberoende av veckodag tycker jag. Det verkar nästan som om folk aldrig har en riktigt ledig dag. Men man kanske slappar mer en och annan dag förstås. Jag är faktiskt förvånad över att det ständigt är en sådan aktivitet. ???
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.