Er det kvinnen som er sjefen i Thailand ??

Margaret Thacher startade säkert nåt krig.
Jag tror inte på mindre korumperade, på immigration Jomtien iaf är det stor del kvinliga chefer, den delen som beslutar om 1 års extension har jag bara sett kvinnor och kvinliga chefer och själv sett hur dom tar pengar under bordet.
Dock kanske dom slinker under radarn pga naivitet från sådana som dig.
Hört tjejer när man var i tonnåren säga att det finns inget värre än tjejer när det gäller att manipulera, skapa intriger etc etc.
Nog många kärringar som rycker i trådarna hos världens manliga ledare.

Hörde också det i tonåren men det var ju ett tag sedan.
Tycker det är värre med kvotering, "rätt" man på "rätt" plats alltså :)

/ SatanG

Jag råkade ut för två fina kvinnliga poliser för några år sedan.

Skulle köra och besiktiga bilen några dagar efter att tiden gått ut och det hade blivit körförbud på bilen men inte vid körning till och ifrån besiktningen.
Så jag blev stoppad och den ena tjejen tog fram sin mobil och gick runt och fotograferade bilen både fram och bak medan den andra letade igenom både framsätet och baksätet.
Till sist frågade den ena tjejen om jag kunde visa besiktningstiden.
Jag frågade då henne varför dom letade igenom hela bilen och fick till svar att det var på grund av körförbudet:)))

BTT
Var detta i Sverige eller i Thailand 1998?

Och det kommer du ihåg.
Men inte det som har hänt i Thailand?

Det mesta som jag upplevt i Thailand minns jag glasklart.

Sen att man glömmer små detaljer typ namn på gator eller hotell etc 25-30 år tillbaka i tiden är inget märkligt.

Jag minns tom vad mina tre flickvänner i Thailand hette på thai.

Uthaiwan Moonsuwan,
maj Pen Rai och Somjai Naeksaeng. Inte dåligt efter nästan 30 år.

BTT

Det mesta som jag upplevt i Thailand minns jag glasklart.

Sen att man glömmer små detaljer typ namn på gator eller hotell etc 25-30 år tillbaka i tiden är inget märkligt.

Jag minns tom vad mina tre flickvänner i Thailand hette på thai.

Uthaiwan Moonsuwan,
maj Pen Rai och Somjai Naeksaeng. Inte dåligt efter nästan 30 år.

BTT

Ah, Miss ”May Penry” kommer jag ihåg historien om.
Hon hette knappast Mai Pen Rai

Ah, Miss ”May Penry” kommer jag ihåg historien om.
Hon hette knappast Mai Pen Rai

Nej men hon var den första och hon gav mig ett foto på henne där någon skrivit mai pen rai och jag kunde ingen thai på den tiden så jag antog att hon hette just mai pen rai.

När jag sen kom hem till Sverige skrev jag brev till Miss mai pen rai center condo room xxxx Pattaya. Jag tror inte breven kom fram.

BTT

Nej men hon var den första och hon gav mig ett foto på henne där någon skrivit mai pen rai och jag kunde ingen thai på den tiden så jag antog att hon hette just mai pen rai.

När jag sen kom hem till Sverige skrev jag brev till Miss mai pen rai center condo room xxxx Pattaya. Jag tror inte breven kom fram.

BTT

Du skrev ju att du minns vad dina tre flickvänner hette.
Så vad hette Miss Mai Pen Rai?

Du måste ju ha träffat henne utanför tullfiltret.
Mai Pen Rai var väl det första ordet man lärde sig

Du skrev ju att du minns vad dina tre flickvänner hette.
Så vad hette Miss Mai Pen Rai?

Du måste ju ha träffat henne utanför tullfiltret.
Mai Pen Rai var väl det första ordet man lärde sig

Jag trodde ju att hon hette Mai Pen Rai. Vad hon hette i verkligheten hade jag inget direkt intresse av. Hon kallades för Ya i alla fall minns jag.

Och ska jag vara ärlig så visste jag inte då att Ya var ett smeknamn.

Jag visste inte mycket 1994.

BTT

Liknande trådar

Tillbaka
Topp