Första resan till Thailand

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Anders58

Nykomling
Äntligen blev det av. Första resan till ett av mina drömländer. Blev 2 veckor i Bangkok. Säga vad man vill - besviken blev jag då inte trots att jag i stort sett hamnade mitt i protesterna.... :P

Nästa gång blir det förhoppningsvis 4 veckor.

Bilder kommer att läggas upp lite senare - dvs när jag lärt mig hur det funkar att göra det... ;)

:wai:

"Anders58 " sa:
Äntligen blev det av. Första resan till ett av mina drömländer. Blev 2 veckor i Bangkok. Säga vad man vill - besviken blev jag då inte trots att jag i stort sett hamnade mitt i protesterna.... :P

Bilder kommer att läggas upp lite senare - dvs när jag lärt mig hur det funkar att göra det... ;)

Lite nyfiken på varför du väljer Bangkok av alla ställen på din första resa hit?
Själv står jag ut max 2 dagar i Bkk.

"bson " sa:
Lite nyfiken på varför du väljer Bangkok av alla ställen på din första resa hit?
Själv står jag ut max 2 dagar i Bkk.
Bangkok är världens näst bästa stad efter Göteborg, är väl inte så konstigt om man åker dit första gången, du som är lite konstig som inte står ut mer än 2 dagar i den staden där finns allt, åkt många gngr till Bangkok lika nöjd varje gng.
Hoppas du hade en bra resa och ser fram imot bilderna, vilken del av Bangkok bodde du i?

"Jonas " sa:
Bangkok är världens näst bästa stad efter Göteborg, är väl inte så konstigt om man åker dit första gången, du som är lite konstig som inte står ut mer än 2 dagar i den staden där finns allt, åkt många gngr till Bangkok lika nöjd varje gng.
Hoppas du hade en bra resa och ser fram imot bilderna, vilken del av Bangkok bodde du i?

Visst Bkk har sin charm och jag kan njuta en dag eller 2 men sen blir jag snabbt mätt på allt.
Alla är vi olika och det ska bli roligt att läsa Anders reseberättelse.
Undrar om han drabbades av gula febern? ;D

Sist jag var i Bangkok var ute på morgon prommenad kl 08 låg en gubbe i 55 års åldern i fosterställning utanför hotell entren och lipa sen hörde jag på Svenska jag orkar inte mer fa* det här är för mycket jag orkar inte. Fått lite för mycket av det goda under natten låg där mitt på gatan i kostym. Var nog dags för han att åka hem.

Tog du båttur längs små kanalerna? Det är en fin tur att åka runt där.

"Jonas " sa:

Att det blev Bangkok var för mig ganska naturligt då jag har en bekant som bor där. Är väl inte riktigt en "festprisse" så Phuket och Pattaya mm var inte mitt förstaval. Blir i och för sig besök där också när jag åker nästa gång. Bodde i Pratunam precis intill Baiyoke Tower II...

PS Fortfarande svårt att hitta rätt för att lägga in bilder ;)

Istället för att använda snabbfältet när du skriver så klicka på "svara" under sista inlägget i tråden. Nu kommer det upp ett nytt skrivfält, under det fältet Klicka på "bilagor och andra tillval" där kan du välja och lägga till fil/bild.

"Anders58 " sa:

Välkommen hit och jag är en utav dom som ser fram emot en ny bildtråd.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

A
Svar
174
Visningar
9 K
A
A
Svar
0