Gammel og ingvalid i Thailand . Jeg har ei gammel kjerring som er blitt svært nervos for dei har funne blod i avforingen hennes . Kjerringen min har vert gift med ein Kineser ,som han hadde blod i avforingen ,og det var cancer som spredde seg , og han dode noen år etterpå . For ca. en måned siden fann dei blod i avforingen til kjerringen . Og hun har vert inne på Hospitalet flere ganger på kontroll ,Der dei har tatt Rektoskopi . der dei ser bare ca 25 cm in i endetarmen . I dag er kjerringen til bake på Hospitalet ,for å ta Koloskopi , der den ser heile endatarmens lengde , og tar bilde av den .Dattra er med moren på Hospitalet i dag , det er meir trost i Dattra en i meg .Jeg er opperert for cancer i endetarmen , på Falkoping sykehus , Og jeg nekta på å ta strålebehandling og sellegift . Vi var 3 stykker som fikk Cancer i tarmen samtidig i Tidaholm , jeg var den einaste som overlevde . Dei 2 forste etterkontrollen fikk jeg i Falkoping , så blei den avdelingen stengd på sykehuset i Falkoping , Så dei neste 3 etterkontroller tok jeg Burapha Hospital Bangsaen . Hadde jeg vert syke-forsikra hadde ikke dei dekka etterkontroll på cancer ,der måtte jeg betalt av egne penger ,som jeg gjor nå .