Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Han har 3 svenska lektioner i veckan, all annan kommunikation i klassrummet skall vara 100% eng i det här programmet.
Dom 3 svenska lektionerna är uppdelade på förkunskap då även svenska elever läser det här programmet.
Han har haft utländsk pappa sen han var 4 år, det här är inget konstigt för han.
Som sagt kan kanske inte jämföra med uppväxt i by långt från civilicerade världen.
Jag satte sonen på The Regents när han började 1:an, dyrt men ser nu att lönar sig.
Han har haft utländsk pappa sen han var 4 år, det här är inget konstigt för han.
Som sagt kan kanske inte jämföra med uppväxt i by långt från civilicerade världen.
Jag satte sonen på The Regents när han började 1:an, dyrt men ser nu att lönar sig.
Din eller vad menar du?
Min går redan och går redan och är på 2ndra terminen första året på gymnasiet.
Han blev antagen redan i Juni innan flyttade till Sverige och kanske därför snabbskjuts med ut och gick så snabbt för oss.
Han var på plats vid skolstart 20 Aug.
Din eller vad menar du?
Han blev antagen redan i Juni innan flyttade till Sverige och kanske därför snabbskjuts med ut och gick så snabbt för oss.
Din eller vad menar du?
Miljontals svenskar går runt med förhöjt blodsocker utan att veta om det. Prediabetes smyger sig på – men det går att vända utvecklingen. Här förklarar överläkaren Kerstin Brismar varför tidig upptäckt är avgörande.
Miljontals svenskar går runt med förhöjt blodsocker utan att veta om det. Prediabetes smyger sig på – men det går att vända utvecklingen. Här förklarar överläkaren Kerstin Brismar varför tidig upptäckt är avgörande.
Nä hela världen och i Thailand ökar det lavinartat.
Den där tanten är faktiskt en av de vettigaste på Karolinska när det kommer till diabetes och metabola syndrom men än har sjukvården lång väg kvar. Dom envisas med att mäta HbA1c istället för insulin. Dessutom tjatar dom om att äta frukt som är som en fribiljett till DB2.
Ja dom där dryckerna som folk går runt och suger på konstant är enligt mig en stor bidragande orsak till att thailändare sväller med raketfart. Tycker det är skillnad bara på 20åren jag besökt landet. Skrämmande utveckling.
Ja dom där dryckerna som folk går runt och suger på konstant är enligt mig en stor bidragande orsak till att thailändare sväller med raketfart. Tycker det är skillnad bara på 20åren jag besökt landet. Skrämmande utveckling.
Så funkar hela världen och därför sanningen/lösningen aldrig får en chans att komma fram. Livsmedel och pharma industrin tjänar storkovan på att läkare, patienter och stater är hjärntvättade. Bara se på vårt lilla forum vilka mothugg jag får när jag försöker sprida ljus i frågan. Blivit kallad för allt möjligt här men människor verkar inte vilja veta sanningen.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.