Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Da burde du sitte på en motorsykkel når det regner "elefanter" i bare t-skjorte og shorts når det er rundt 30 grader. Jeg kan love deg at det er langt i fra behagelig varmt. For ikke å snakke om når temperaturen synker ned mot 26 grader eller lavere.
Jag har också varit där, foodcourten där var riktigt bra, åtminstone för 4 år sedan. Mycket att välja på som smakade bra.
Börjar du finna dig tillrätta i Khon Kaen nu?
Jag har också varit där, foodcourten där var riktigt bra, åtminstone för 4 år sedan. Mycket att välja på som smakade bra.
Börjar du finna dig tillrätta i Khon Kaen nu?
Ja det ar lite Bangkok over det hela Kommer att ta tid att hitta runt har Det ar en helvetes trafik sa man far ta det lungt har om man skall kora motorbike
5555, den anledningen tänkte jag faktiskt inte på men det är ju sant. Larvigt i mitt tycke! Men när vi åker ner nästa gång skall jag försöka komma ihåg att ta med en vacker Rödhökströja till @Gottland , han kommer att vara en prydnad för en sådan.
5555, den anledningen tänkte jag faktiskt inte på men det är ju sant. Larvigt i mitt tycke! Men när vi åker ner nästa gång skall jag försöka komma ihåg att ta med en vacker Rödhökströja till @Gottland , han kommer att vara en prydnad för en sådan.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.