Gottland i Khon Kaen

Knäcke har funnits hos Villa Market Udon Thani i många år, hur det är hos de andra butikskedjorna vet jag inte, är aldrig där.
På tal om mat.
Nu är det ett tag sedan jag var i Udon Thani så man känner väl knappast igen sig.
Du håller väl till runtomkring Day and Night när du besöker Udon?
I så fall har du något ställe du kan rekommendera som serverar bra västerländsk frukost i närheten?
Är inte så sugen på klibbris med fisk eller kyckling till frukost.

Jag har ätit några gånger på ett ställe som låg mitt emot Top Mansion (jag har för mig att det var en tysk eller dansk som drev stället) och då var maten bra.
Är stället öppet fortfarande?
Men det är kanske inget du har koll på?

På tal om mat.
Nu är det ett tag sedan jag var i Udon Thani så man känner väl knappast igen sig.
Du håller väl till runtomkring Day and Night när du besöker Udon?
I så fall har du något ställe du kan rekommendera som serverar bra västerländsk frukost i närheten?
Är inte så sugen på klibbris med fisk eller kyckling till frukost.

Jag har ätit några gånger på ett ställe som låg mitt emot Top Mansion (jag har för mig att det var en tysk eller dansk som drev stället) och då var maten bra.
Är stället öppet fortfarande?
Men det är kanske inget du har koll på?
Det finns kvar och jag äter ofta där, tycker det är ett trevligt ställe. Brukar bo hos Nana Place 7-8 meter till höger om restaurangen bra rum för 400 Baht/natten, blider på rummen finns på nätet och bra när man får rum i gången där bilen är parkerad. Rummen hos Top Mansion kostar nu 600 Baht

1675466334731.jpeg

1675466537204.jpeg

Det finns kvar och jag äter ofta där, tycker det är ett trevligt ställe. Brukar bo hos Nana Place 7-8 meter till höger om restaurangen bra rum för 400 Baht/natten, blider på rummen finns på nätet och bra när man får rum i gången där bilen är parkerad. Rummen hos Top Mansion kostar nu 600 Baht

1675466334731.jpeg

1675466537204.jpeg
Det var roligt att se att det har överlevt.
Jag har redan bokat på Top Mansion 13 dagar men inte betalat.
Detta är priset jag har fått om man nu kan lita på det.
Prisuppgifter
1 Dubbelrum Standard​
7 % moms är inkluderat.​
10 % Serviceavgift är inkluderat.​
Totalkostnad
THB 6 435

Det var roligt att se att det har överlevt.
Jag har redan bokat på Top Mansion 13 dagar men inte betalat.
Detta är priset jag har fått om man nu kan lita på det.
Prisuppgifter
1 Dubbelrum Standard​
7 % moms är inkluderat.​
10 % Serviceavgift är inkluderat.​
Totalkostnad
THB 6 435
Det är ju bra pris och de har frukost men jag vet inte hur den är.

• Like
Reactions: Nox
Om du kommer ner Gotland så "lovar" jag att stanna kvar bara för att kunna.träffa dig på Bike Week! Och de andra coola killarna.

(Tyvärr måste jag som vanligt avvika och missar bike week igen nu trots att den.går nu efter massa inställda år).
Ja det skulle vara roligt att träffas , vem du nu är!! Det är en av dem gamla gubbarna Mixen om du känner honom som snart ska till Sverige och han kanske kan ta hem 20 kilo böcker åt mig hem till Gotland där min agent säljer dem

Liknande trådar

D
Svar
13
Visningar
3 K
A
A
Svar
1
Visningar
2 K