Gottland i Khon Kaen

Ja men då finns det i alla fall en, det kanske finns fler som kärringarna låser in och är osynliga
Hej

Jag vet ju i.o.f.s inte om han bor själva staden eller utanför, jag har bara träffat honom några gånger i Thailand när han har besökt Udon Thani, så jag har aldrig besökt honom i Khon Kaen, men om vi har vägarna förbi där vintertid så ska jag absolut hälsa på honom om jag vet att han är på plats.

Mvh isan lover

Bor ju en gubbe till från detta forumet längs med den insjön
Träffade rätt många svenskar i KK för tio år sedan när Lennart J öppnade en restaurang.
Både vid invigningen och på julafton.
Flera av dom åkte även upp till Udon för onsdagsträffarna.
En värmlänning bodde vid nya bussterminalen där dom hade ett hål i väggen med nudelsoppa.
Nu var det inga ungdomar så inte säkert att dom bor kvar eller lever.

Träffade rätt många svenskar i KK för tio år sedan när Lennart J öppnade en restaurang.
Både vid invigningen och på julafton.
Flera av dom åkte även upp till Udon för onsdagsträffarna.
En värmlänning bodde vid nya bussterminalen där dom hade ett hål i väggen med nudelsoppa.
Nu var det inga ungdomar så inte säkert att dom bor kvar eller lever.
Jo det bor massor av svenskar i Khon kaen och dem har sina egna möten varje onsdag här, men det var frågan om bohuslänningar

Prov exet klart
Idag trycker dom upp resten

Så blev det.jpg

Snyggt, men på svenska heter det "Brobergs" och jag är tveksam till om man skall använda & här. Nog mer språkligt korrekt med "Öden och äventyr".
Ja jag vet om det , detta är än så länge bara en provsida . Det är bara på engelska dem skriver tecken mellan g och s . Så det får bli den svenska varianten Brobergs öden och äventyr. Tack för att du påminde mig. Boken skall inte tryckas fören nästa månad så det är gott om tid att ändra på det
Snyggt, men på svenska heter det "Brobergs" och jag är tveksam till om man skall använda & här. Nog mer språkligt korrekt med "Öden och äventyr".

Liknande trådar

D
Svar
13
Visningar
3 K
A
A
Svar
1
Visningar
2 K