Gottland i Khon Kaen

 
Ja, då är det bra med en sjukhussäng och syrgas.
Hoppas du slipper att dränera bort vattnet från lungorna.
Inte något behagligt.

Antibiotika och smärtstillande och du är på benen om några dagar.

Åkte själv på två lunginflammationer för ett år sedan.
Odlar de bakterieprov här i landet , bra att veta vad för bakterie som orsakar detta, i ditt fall 2 ggr som du skriver , Jag har aldrig haft lunginflammation, måste ju till bakterier för det . De drar väl på med en intravenös antibiotika typ Ciproxcin / Klindamycin eller liknande som tar 99 % av förekommande bakterier sen vet man inte varför man blev sjuk, skulle jag nog vilja veta i alla fall
Krya på dig :thumbsup:
 
Odlar de bakterieprov här i landet , bra att veta vad för bakterie som orsakar detta, i ditt fall 2 ggr som du skriver , Jag har aldrig haft lunginflammation, måste ju till bakterier för det . De drar väl på med en intravenös antibiotika typ Ciproxcin / Klindamycin eller liknande som tar 99 % av förekommande bakterier sen vet man inte varför man blev sjuk, skulle jag nog vilja veta i alla fall
Krya på dig :thumbsup:
På Bangkok Hospital tar dom många prover.
Även på enklare sjukhus men resultatet tar några dagar att odla fram.
Vanligt är ett antibiotia med brett spektrum från start.

Röntgen regelbundet för att se om den sprider sig eller går tillbaka.

Finns bra vaccin mot lunginflammation som räcker livet ut och skyddar mot många typer av bakterier.
 
Odlar de bakterieprov här i landet , bra att veta vad för bakterie som orsakar detta, i ditt fall 2 ggr som du skriver , Jag har aldrig haft lunginflammation, måste ju till bakterier för det . De drar väl på med en intravenös antibiotika typ Ciproxcin / Klindamycin eller liknande som tar 99 % av förekommande bakterier sen vet man inte varför man blev sjuk, skulle jag nog vilja veta i alla fall
Krya på dig :thumbsup:
Nu skrev han väl vatten i lungorna inte lunginflamation.
Trots vi käftat en del på forumet krya på dig gamle sjöbjörn.
 
Kul att höra, ta vara på dig nu så du slipper detta igen. hörde igår av en kompis här att det sjukhuset skall vara riktigt bra , och inte alls så kostsamt
Då har han hört helt fel, om jag skulle berätta vad som försegick på detta hospital så skulle dem få stänga omgående Fy satan för ett slakthus, Dit åker jag aldrig mera och fyra dagar kostade 19000 baht
 
Då har han hört helt fel, om jag skulle berätta vad som försegick på detta hospital så skulle dem få stänga omgående Fy satan för ett slakthus, Dit åker jag aldrig mera och fyra dagar kostade 19000 baht
Ok jag såg att du låg på KK Hospital , Jag snackade med honom i går kväll , han var på Bangkok Hospital pattaya , det är väl det som man ser rakt över väg 2 sett från Central Festival , Han betalade 58000 bath för en vecka inklusive OP , och de opererade hans "Bladder" urinblåsa från Cancer, jag gissar polyper , han har ny varit frisk i många år efter detta
 
Ok jag såg att du låg på KK Hospital , Jag snackade med honom i går kväll , han var på Bangkok Hospital pattaya , det är väl det som man ser rakt över väg 2 sett från Central Festival , Han betalade 58000 bath för en vecka inklusive OP , och de opererade hans "Bladder" urinblåsa från Cancer, jag gissar polyper , han har ny varit frisk i många år efter detta
Ja det är ju som dag och natt KK Hospital är ett statligt hospital , men det var det sjukhus som låg närmat när jag inte fick luft och var tvungen att dra iväg fort som fan klocken fyra på morgon. Miss On körde jävlar anamma så däcken glödde och mot rött ljus . kom fram i sista sekund ,men då var jag mörkblå i ansiktet innan dem fick ner slangar i halsen och oxsygen
 
Ja det är ju som dag och natt KK Hospital är ett statligt hospital , men det var det sjukhus som låg närmat när jag inte fick luft och var tvungen att dra iväg fort som fan klocken fyra på morgon. Miss On körde jävlar anamma så däcken glödde och mot rött ljus . kom fram i sista sekund ,men då var jag mörkblå i ansiktet innan dem fick ner slangar i halsen och oxsygen
Djäkla tur att du kom in , inte alls bra. Det förloppet kan tyvärr gå djäkligt snabbt. Skönt att dem fixade det , sen spelar ju inte resten någon roll egentligen
 
Ja det är ju som dag och natt KK Hospital är ett statligt hospital , men det var det sjukhus som låg närmat när jag inte fick luft och var tvungen att dra iväg fort som fan klocken fyra på morgon. Miss On körde jävlar anamma så däcken glödde och mot rött ljus . kom fram i sista sekund ,men då var jag mörkblå i ansiktet innan dem fick ner slangar i halsen och oxsygen
Kämpa Gotland :thumbsup:
 
Provianten har anlänt så det blev en Jansson

316157706_879636156538003_1497371555393543246_n.jpg


316156201_462030842733109_6971632423765677240_n.jpg


316172060_446525880890100_2708495218969509807_n.jpg
 
 

Liknande trådar

D
Svar
13
Visningar
3 K
A
A
Svar
1
Visningar
2 K
G
Svar
10
Visningar
3 K
Anonym
A
 
Tillbaka
Topp