Guesthouse Pattaya....

Ta en kik på sparkontot om det blir för tråkigt ;)
Det som är felet, för man vill ju inte att det skall gå ner.
Jag har haft upp och nergångar och nedgångarna när man bara var student var bättre, äh vafan lika bra ja gör nåt kul än o håller på det och bränner skiten. Nu blir det mer har råd göra igentligen nästan va man vill men nä lite till och nästa gång nä lite till så blir det inget och gör man nåt så grämmer man sig.
Nu hittar jag på lite varenda gång men varenda gång är det under klagomål, har vi verkligen råd kanske bättre vi sparar om nåt annat dyker upp, Von anka fasoner ;)
Jag är mer orolig när jag har pengar än inte har.

Ta en kik på sparkontot om det blir för tråkigt ;)

När jag var i mina tidiga 20 år så köpte jag en jäkla massa ENEA aktier för 1.30 kr jag läste på om dom och trodde att det här kommer bli nåt, vet inte varför men jag gjorde det på farsans konto, hade ingen egen aktie depå.

Efter några månader går jag in och kollar hela aktiekontot tömt och han har köpt en merca för mina pengar.

Många år vi inte ens pratade med varandra, så rasande hade slått ihjäl han om det inte var min far.

Idag står dom i 90 kr, så mycket jag handla då så hade jag aldrig behövt arbeta i hela mitt liv igen, som sagt jag har varit med om upp och nedgångar.

Men han har kompenserat det lite, jag har fått en båt i sverige som han har skrivit över på mig så inte syrran eller styvmor skall få den när han trillar av pinn utan det är min.
Men jag hade antagligen kunnat köpa otaligt liknande ;) och vete fan vad ja skall med den till.
båten.webp

r ju det som vissa tröga inte förstår som skall hiva upp 1000 bathingar i dricks, inte konstigt att priserna går upp.

Vad som på ett vis är ännu värre är att det faktiskt drabbar dem som får pengarna också eftersom kompensationen inte står i relation till ansträngningen. Sådant gör faktiskt folk mindre lyckliga och dessutom uppmuntrar det lathet.

Men han har kompenserat det lite, jag har fått en båt i sverige som han har skrivit över på mig så inte syrran eller styvmor skall få den när han trillar av pinn utan det är min.
Men jag hade antagligen kunnat köpa otaligt liknande ;) och vete fan vad ja skall med den till.
båten.webp

Kan bli som du tror, om inte dom kommer att påstå att båten är förskott på arv.

All respekt för Johans val av boende. Jag å andra sidan skulle aldrig bo tillsammans med finnar. Dom ser man ju hemma. Hellre ett boende för araber, även om jag inte har mycket till övers för dom heller....

står det att rummet har kylskåp är det inte mitt problem att hotell använder detta för sin försäljning. Sköter de sitt sköter jag mitt!

Yess! Just nu är skåpet fullt av Fazers choklad, imorgon far vi till Isaan. Dessutom finns där ett par vattenflaskor köpta på 7/11. Dra en finnhistoria med.

Senast redigerad av en moderator:

Liknande trådar

Tillbaka
Topp