Hur kändes det (kommer att kännas) att gå i pension?

Har sökt på Lazada på hard bread men inte fått några träffar.
Inte så konstigt då svengelska inte funkar i skriven text. Det heter crisp bread på engelska.

Screenshot_2024-02-25-10-51-27-527_com.lazada.android-edit.jpg

Du vet ingenting.

Känner nog 20 gubbar i Udon men jag känner bara en av fruarna lite grann.

Tror du jag hade flyttat hit till byn om jag inte varit gift med en från byn :laugh2:

Vad gör du själv i ditt tristessa liv utom att skriva om barer och bartjejer när sambon är och jobbar?

Har många intressen som ex fotboll och ishockey och ........... ja fotboll och ishockey så mig går det ingen nöd på:))

Friidrott oxå förresten.

BTT

Nej jag följer både KB Karlskoga och Degerfors i fotbollen plus BIK Karlskoga i hockeyn och Filipstads FF i fotbollen.

Spelade ju en del själv i yngre dagar i Råå IF från Helsingborg.

Du följer kanske Pattaya United?

BTT
Jag har tyvärr inte träffat panpan uppe på någon hemmamatch, och han bor ändå nästan med gångavstånd till Arenan.

Nästa hemmamatch är på Lördag mot Ayutthaya United F.C.

IMG_20221119_175542.jpg

Jag har tyvärr inte träffat panpan uppe på någon hemmamatch, och han bor ändå nästan med gångavstånd till Arenan.

IMG_20221119_175542.jpg
Nej jag bor inte på gångavstånd från arenan, jag bor inte på the darkside, jag bor mellan Pattaya och Laem Chabang.
Jag har dock varit på match och lagt in bilder ifrån men var ett tag sen.
Även sonen har spelat mot pattaya dolphins ungdomslag när han spelade och vann.

Nej jag bor inte på gångavstånd från arenan, jag bor inte på the darkside, jag bor mellan Pattaya och Laem Chabang.
Jag har dock varit på match och lagt in bilder ifrån men var ett tag sen.
Även sonen har spelat mot pattaya dolphins ungdomslag när han spelade och vann.
Klassas inte allt på östra sidan om sukken som "dark side"?

Fast det är klart norr om 7a borde kanske vara ett eget område, annars skulle det bli hur stort som helst.

Klassas inte allt på östra sidan om sukken som "dark side"?

Fast det är klart norr om 7a borde kanske vara ett eget område, annars skulle det bli hur stort som helst.
Då borde det vara en stor del av Thailand som tillhör darkside.
Jag bor 1 mil norr om där motorvägen går på sukhumvith, hade blivit långt gångavstånd.

Ok, kul du har liv utanför bardrömmar om pattaya, känns inte så på dina inlägg.

Jag drömmer inte om något barliv i Pattaya längre.

Det var kul några år på 90 talet och det tidiga 2000 talet. Min sista stora barvända med sprit och kvinnor var 2006 sen lugnade det ner sig.

Som jag skrev innan är man +60 så känns barlivet inte så aktuellt längre.

Jag tänder inte på småflickor.

BTT

När var du utanför dörren sist och hälsade på någon förutom försök till närmande av thaidamer på närköpet?

Nu ska man kanske inte heller kasta sten när man själv sitter i glashus.

Du verkar ju oxå tillbringa massor av timmar på dygnet inne på forumet. Jag loggar oftast inte in här utan att du oxå är inloggad.

Så förutom dina dagliga promenader längs med beach road hur mycket är du utanför huset när du inte arbetar?

BTT

Nu ska man kanske inte heller kasta sten när man själv sitter i glashus.

Du verkar ju oxå tillbringa massor av timmar på dygnet inne på forumet. Jag loggar oftast inte in här utan att du oxå är inloggad.

Så förutom dina dagliga promenader längs med beach road hur mycket är du utanför huset när du inte arbetar?

BTT
Jag sitter inte vid dator, skriver när jag är på rörelse, rött ljus så tidsfördriv fram med mobilen.
Nu står jag här i Central World.

20240225_194752.jpg

Då borde det vara en stor del av Thailand som tillhör darkside.
Jag bor 1 mil norr om där motorvägen går på sukhumvith, hade blivit långt gångavstånd.

På 90 talet när man var i toppform vandrade jag 5 km längs med sukhumwit från Somphong Condo ända ner till KFC på Beach Road.

Det var mitt på dagen och när jag väl fått in kycklingen och pepsin så halsade jag en hel mugg på en gång.

Aldrig har en pepsi varit godare.

Fast med facit i hand var det ju inte så smart att vandra 5 km på sukhumwit road men på den tiden utmanade man ofta ödet.

BTT

Liknande trådar

B
Svar
24
Visningar
3 K
Anonym
A
A
Svar
1