Hva er "Extension Of Stay"?

 
Stööön, dubbelstööön, trippelstööön och quadrupelstööön!
Det går faktisk ann å oppføre seg som et normalt menneske på forumet selv om man er Moderator. Og dersom du på noe som helst måte kan motbevise mine linker fra offentlige myndigheter i Thailand så kom med disse bevisene. Og skal du være like "fanatisk" og uhoflig som enkelte andre på forumet så vennligst finn en annen tråd å være det i. For det er allerede nok av dem i denne tråden her.
 
Det där var ett konstigt svar. Jag vill ju ha korrekt information och det var inte något svar på min fråga.
Beklager det har du ikke krav på sett på bakgrunn av din oppførsel på forumet. Og tar jeg ikke deg så spesielt seriøst. Mer som en som liker å "trolle". En som bare "henger seg" på andre medlemmer som også liker å "trolle".
 
Jeg gidder ikke å bry meg om deg i denne tråden. Og ikke heller skriv i denne tråden for du har ikke noe positivt å komme med. Finn heller en annen tråd hvor du kan plage andre medlemmer med "trollingen" din så får du noe ¨bedrive dagene med. Lykke til.

Vad för positiva saker har du kommit med?
Är det något krav att inläggen ska vara positiva?

Jag skriver i de trådar jag önskar. Att du inte skaffar dig en blogg eller ännu hellre en vanlig dagbok så att du slipper förfula internet.
 
Jag har läst tusentals trådar genom åren och vissa har varit roliga och spännande, andra trista och tråkiga.

Men jag har aldrig tidigare stött på en tråd som varit i stort sett totalt obegriplig.

Jag gjorde en del sk visa runs till bland annat Kambodja under mina år i Thailand och fick en stämpel och ytterligare 30 dagar men mitt turistvisum ändrades ju inte.

Svårare än så är väl inte extention of stay?

Vill man sen ändra sitt visum går man till en ambassad,

BTT
 
Jag har läst tusentals trådar genom åren och vissa har varit roliga och spännande, andra trista och tråkiga.

Men jag har aldrig tidigare stött på en tråd som varit i stort sett totalt obegriplig.

Jag gjorde en del sk visa runs till bland annat Kambodja under mina år i Thailand och fick en stämpel och ytterligare 30 dagar men mitt turistvisum ändrades ju inte.

Svårare än så är väl inte extention of stay?

Vill man sen ändra sitt visum går man till en ambassad,

BTT

Fast extension of stay existerar ju inte.
 
 

Liknande trådar

R
Svar
0
Visningar
653
Raderad medlem 8711
R
R
  • Låst
Svar
1
Visningar
1 K
Anonym
A
 
Tillbaka
Topp