Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Det er nå man blir litt "målløs" for du har en "Extension Of Stay" og fyller inn "NonO" på en post hvor man spør om "kind of visa". Jeg tror ikke du forstår hvor motsigende dette er. Men når det gjelder dette "Extension Of Stay" så lutter ingenting å forundre meg for "Extension Of Stay" er utrolig fleksibel. Men forklaringenn din venter jeg spent på.
Det er nå man blir litt "målløs" for du har en "Extension Of Stay" og fyller inn "NonO" på en post hvor man spør om "kind of visa". Jeg tror ikke du forstår hvor motsigende dette er. Men når det gjelder dette "Extension Of Stay" så lutter ingenting å forundre meg for "Extension Of Stay" er utrolig fleksibel. Men forklaringenn din venter jeg spent på.
Jag undrar vad de som åker tillbaka till Thailand med "extension to stay" säger när de frågar i incheckningen om de har visum då de saknar "retur" biljett? Nej men jag hade ett visum för åtta år sedan.....
Jag undrar vad de som åker tillbaka till Thailand med "extension to stay" säger när de frågar i incheckningen om de har visum då de saknar "retur" biljett? Nej men jag hade ett visum för åtta år sedan.....
555. Det var jo et meget interessant spørsmål. Hvilket jeg ikke har tenkt på. For dem vil jo ikke komme ombord i flyet uten et gyldig visum. Men dem har egentlig et visum. Det er bare det at dem ikke forstår det.
Ah!
Extention of stay baserat på workpermit, pensionär, eller annat.
Det betyder således att om man säger upp sig så upphör visumet att fungera. Då får man söka sitt pensionärsvisum och sedan förlänga det. Extend it, so to sa
555. Det var jo et meget interessant spørsmål. Hvilket jeg ikke har tenkt på. For dem vil jo ikke komme ombord i flyet uten et gyldig visum. Men dem har egentlig et visum. Det er bare det at dem ikke forstår det.
Nej, de har en förlängning av sitt uppehållstillstånd grundat på vilken typ av visa de hade när de anlände till Thailand Om det var 20 eller 3 år sedan spelar ingen roll. Visumet är förbrukat (gäller inte längre). Försök att komma in med ett turistvisum som gick ut förra året.
Nei der tar du helt feil for det finnes en liten gruppe medlemmer på forumet som kontrollerer forumet og mange medlemmer skriver ikke innlegg fordi dem er redde for represalier fra denne gruppen. Dersom denne gruppen forsvinner så vil forumet se helt annerledes ut. Og denne trakasseringen denne gruppen bedriver ser man tydelig når noen skriver noe som dem ikke liker. Og det er den gruppen som ikke liker mine innlegg og IKKE hele forumet.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.