Hva er "Extension Of Stay"?

 
Om man fortsätter att prompt påstå att "extension of stay" inte existerar då Immigration använder den stämpeln, då är det något allvarligt tillstånd, kanske något trauma från barndomen eller lillebrorskomplex då man upphåller sig på ett Svensktalande forum och envist står på sig i rena dumheterna
Dette er "fanatisme" på sitt beste. For jeg har bevist ettertrykkelig at "Extension Of Stay" ikke eksisterer.

Når dem ikke har et enest seriøst argument eller et snev av bevis så går dem til personangrep. For å være helt ærlig så er en sådann oppførsel rimelig lavmål og skammelig. Godt voksne folk som holder på sånn. Jeg synes bare syndt på sånne som deg.
 
Det er så langt bare du som hisser deg opp og blir sint.

Har du noe annet å tilføre dette forum mer enn hvis det er oppholdstillatelse, visa eller Extension Of Stay?
Søk på "Visa to Thailand" og det er massevis av nettsider som sier akkurat det samme som meg. Men når man fornekter alt som står på nettet fra offentlige myndigheter og stort sett alt annet så kan man vel like godt kaste pc'n i søplebøtta.
 
De som trycker blanketten har nog betalt per centiliter bläck de gör av med, någon typ av ackord så de har skrivit något onödigt för att tjäna stålar :D.

1660218313683.jpeg
Ettersom du ikke er den mest kunnskapsrike personen så har jeg oversatt overskriften til svensk. Og dette mener du er et bevis for at at "Extension Of Stay" finnes. Da har jeg et godt råd å gi deg. Lær deg engelsk.

"ANSÖKAN OM FÖRLÄNGNING AV TILLFÄLLIG VISTELSE I KUNGARIKET"

Kan du for en gang skyld svar på et spørsmål uten å gå til personangrep? Hva fyller inn i disse 2 postene.

"Type of Visa"
"Reasons of extension"
 
Det handlar nog mest om att Einar söker lite spänning i sin tråkiga pensionärstillvaro i Thailand.

Eller att han vill bli sedd och kanske få någon form av bekräftelse.

Att reta upp folk på nätet funkar ju bättre än att reta upp folk i verkligheten. Retar man upp folk på nätet minskar ju riskerna att få en smäll på käften.

Eller dyker han upp när han druckit öl eller whisky och hjärnan löper amok på honom.

Jag ser honom mest som ett skämt.

BTT

Så du mener seriøst at ALLE offentlige kontorer i Thailand, inklusive Immigration Office, ikke vet hva dem holder på med? Dersom du mener det så er fornektelsen fullstendig og jeg blir jeg "lost for words".

Så hvordan skal du få diverse offentlige papirer i Thailand, som Gul bok, thailandsk førerkort, eventuelt en arbeidstillatelse og en thailandsk bankkonto når disse kontorene KREVER et Non Immigrant Visa og du står der med ditt latterlige "Extension Of Stay". Skal du fortelle dem at dem ikke vet hva dem holder på med og at du vet så mye bedre enn dem. Forstår du ikke hvor idiotisk det er?

Det blir jo enda mer idiotisk dersom man benekter det som står på Immigration Office sine nettsider bare fordi man har en FANATISK tro på at denne "Extension Of Stay" eksisterer.

List of documents for Retirement Visa​

1. Visa Extension Form (TM.7)
2. Passport or Travel Documents
3. Non-Immigrant Visa
Money in Certified
4. Letter from Thai Bank Account Thai Baht 800,000 more than 3 months before and ATM slip on date of Application OR
5. Income or Pension have to certified by The Embassy or Consulate in Thailand and show income more than 65,000 Baht / month.

*** Aged 50 years or older ***.

Remark: You only need to prepare one set of documents.



 
Har han varit militär, ja då är jag inte överraskad att det blivit som det blivit i tråden :laugh2:
De som trycker blanketten har nog betalt per centiliter bläck de gör av med, någon typ av ackord så de har skrivit något onödigt för att tjäna stålar :D.
1660218313683.jpeg

Det handlar nog mest om att Einar söker lite spänning i sin tråkiga pensionärstillvaro i Thailand.

Eller att han vill bli sedd och kanske få någon form av bekräftelse.

Att reta upp folk på nätet funkar ju bättre än att reta upp folk i verkligheten. Retar man upp folk på nätet minskar ju riskerna att få en smäll på käften.

Eller dyker han upp när han druckit öl eller whisky och hjärnan löper amok på honom.

Jag ser honom mest som ett skämt.

BTT
Du menar att Einar och Isaan är samma person ? Och ja, han är ett stoort djäkla skämt :) Agerar man som han gör här i vardagslivet vilket han uppenbarligen även gör då i Maha sarakham, så lär man dessutom inte vara omtyckt och då även mycket ensam.
 
Så du mener seriøst at ALLE offentlige kontorer i Thailand, inklusive Immigration Office, ikke vet hva dem holder på med? Dersom du mener det så er fornektelsen fullstendig og jeg blir jeg "lost for words".

Så hvordan skal du få diverse offentlige papirer i Thailand, som Gul bok, thailandsk førerkort, eventuelt en arbeidstillatelse og en thailandsk bankkonto når disse kontorene KREVER et Non Immigrant Visa og du står der med ditt latterlige "Extension Of Stay". Skal du fortelle dem at dem ikke vet hva dem holder på med og at du vet så mye bedre enn dem. Forstår du ikke hvor idiotisk det er?

Det blir jo enda mer idiotisk dersom man benekter det som står på Immigration Office sine nettsider bare fordi man har en FANATISK tro på at denne "Extension Of Stay" eksisterer.

List of documents for Retirement Visa​

1. Visa Extension Form (TM.7)
2. Passport or Travel Documents
3. Non-Immigrant Visa
Money in Certified
4. Letter from Thai Bank Account Thai Baht 800,000 more than 3 months before and ATM slip on date of Application OR
5. Income or Pension have to certified by The Embassy or Consulate in Thailand and show income more than 65,000 Baht / month.

*** Aged 50 years or older ***.

Remark: You only need to prepare one set of documents.



Det är bara du som inte vet vad du håller på med.
 
Dette er en side fra DLT og DLT er det offentlige kontoret hvor man kan søke om et thailandsk førerkort. Nå er dette kravene for å forlenge et thailandsk førerkort fra 2 til 5 år, men det er mye av de samme kravene for et 2-års prøveførerkort. Legg merke til hvor det står "Non Immigrant Visa". Så spørsmålet blir da hvordan få et thailandsk førerkort dersom man har en "Extension Of Stay".

Når jeg tenker meg litt om så var det vel et dumt spørsmål for denne siden og linken eksisterer egentlig ikke. 555.

IN CASE OF FOREIGNER RENEW THAI DRIVING LICENCE [BY YOURSELF]
FROM TWO-YEAR (DRIVING LICENCE) TO FIVE-YEARS DRIVING LICENCE
HAVE TO PREPARE THE DOCUMENTS AS FOLLOW
  1. 1
    ORIGINAL TWO-YEAR THAI DRIVING LICENCE
  2. 2
    PASSPORT WITH NON-IMMIGRANT VISA (ORIGINAL AND PHOTO COPY)
  3. 3
    ORIGINAL PRESENT RESIDENT ADDRESS IN THAILAND CERTIFY FROM EMBASSY / IMMIGRATION BUREAU (VALID FOR 1 YEAR) OR WORK PERMIT (WITH PRESENT RESIDENT ADDRESS IDENTIFIED) AND ORIGINAL PHOTO COPY OR WORK PERMIT WITH ORIGINAL AND PHOTO COPY
  4. 4
    ORIGINAL MEDICAL CERTIFICATE (5 DISEASES FORM) FROM CLINIC OR HOSPITAL (VALID FOR 1 MONTH)


 
Ettersom du ikke er den mest kunnskapsrike personen så har jeg oversatt overskriften til svensk. Og dette mener du er et bevis for at at "Extension Of Stay" finnes. Da har jeg et godt råd å gi deg. Lær deg engelsk.

"ANSÖKAN OM FÖRLÄNGNING AV TILLFÄLLIG VISTELSE I KUNGARIKET"

Kan du for en gang skyld svar på et spørsmål uten å gå til personangrep? Hva fyller inn i disse 2 postene.

"Type of Visa"
"Reasons of extension"
Nu ska du inte vara så spydig själv Fanjunkare Kronvrak.

Det är precis vad det är, som jag som jag lämnar till immigrationsmyndigheten en gång om året när jag förlänger min vistelse i Thailand, förövrigt lär dig svenska.
 
Hvorfor den norske regjeringen ikke legger ned den norske ambassaden i Bangkok synes jeg er litt rart for når dem skriver dette på sine nettsider så beviser dette deres totale mangel på kunnskap om Thailand. 555.

Nei nå gjorde jeg noe dumt igjen for den norske ambassaden i Bangkok har jo ingen nettsider. Så denne linken finnes heller ikke. 555.

Kanskje ikke engang ambassaden eksisterer? 555.

"Årsvisum for norske borgere i Thailand​

Utstedelse av bekreftelse av pensjonsinntekt i forbindelse med søknad om forlengelse av ettårsvisum i Thailand."


 
Senast redigerad av en moderator:
Nu ska du inte vara så spydig själv Fanjunkare Kronvrak.

Det är precis vad det är, som jag som jag lämnar till immigrationsmyndigheten en gång om året när jag förlänger min vistelse i Thailand, förövrigt lär dig svenska.
Og det er jo nettopp hva et VISUM er.
 
Dette er noen sider fra Immigration Office i Udon Thani. Og de av dere som bor der og fremdeles påstår at man har et "Extension Of Stay" bør lese disse sidene. Men man kan vel alltids gjøre som tidligere og bare benekte deres eksistens.

"The Retirement Visa for Thailand requires that certain conditions are met. We will provide you with the basics however you need to speak to our immigration attorneys on staff for more details. In order to obtain an “O” Visa or retirement visa, you need to be older than 50 years at the date of application for the retirement visa."

ttps://www.thailandimmigration.org/retirement-re-entry-into-thailand/

 
Så du synes at ALLE på forumet skal være en haug med IDIOTER? Og så kan vi leve i "lykkeland" ALLE sammen.
Så du mener nå at Thaisnacks medlemmer er idioter? Då behöver du knappast diskutera med oss



Mycket lätt att få slut på denna korkade diskussion , bara att samtliga slutar att bevara eller ens öppna tråden
Det är vad jag nu avser att göra, det är ju uppenbarligen hål i skallen på denna haverist ;)
 
Senast ändrad:
Du menar att Einar och Isaan är samma person ? Och ja, han är ett stoort djäkla skämt :) Agerar man som han gör här i vardagslivet vilket han uppenbarligen även gör då i Maha sarakham, så lär man dessutom inte vara omtyckt och då även mycket ensam.
Att två svamlare och dessutom norrmän dyker upp på ett svenskt thai forum ungefär samtidigt verkar en aning konstigt. Så jag misstänker att det är samma person som sitter på båda nicken. Men kan ju vara av en slump med. Jag dömer ingen.
BTT
 
 

Liknande trådar

R
Svar
0
Visningar
653
Raderad medlem 8711
R
R
  • Låst
Svar
1
Visningar
1 K
Anonym
A
 
Tillbaka
Topp