Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du kan köpa torrjäst, på Makro, Tops, som jag vet. Små förpakningarp hos Tops.Detta är på engelska dry yeast. Står på förpakningen. På Makro är det 450gr förpakning.
Du kan köpa torrjäst, på Makro, Tops, som jag vet. Små förpakningarp hos Tops.Detta är på engelska dry yeast. Står på förpakningen. På Makro är det 450gr förpakning.
Ja det finns jäst för söta och osöta degar. Har för mig att den röda är för söta degar, Fermipan är jätte gott att använda. 30 g är som 100 g blöt jäst.
Ingen aning, men man kan väl typ fråga i bageriet på tesco, dom borde ju veta vilken typ av jäst man ska ha och så kanske man kan få lite gratis av dom
Det låter riktigt bra, då får man nog investera i en ugn därnere så man kan göra pizza, vet att gumman vill ha hemmagjord pizza och sen kan man ju fixa julskinkan också
Det låter riktigt bra, då får man nog investera i en ugn därnere så man kan göra pizza, vet att gumman vill ha hemmagjord pizza och sen kan man ju fixa julskinkan också
Måste nog skicka gumman och kolla vad det finns för ugnar uppe i Roiet, behöver inte vara stor, bara man går plats med pizza och julskinkan i den så är jag nöjd, annars får jag släpa med mig en från Bangkok
Måste nog skicka gumman och kolla vad det finns för ugnar uppe i Roiet, behöver inte vara stor, bara man går plats med pizza och julskinkan i den så är jag nöjd, annars får jag släpa med mig en från Bangkok
Jag gillar den med, denna är på 28 liter, 10 liter mer än den på Big C, den duger gott åt mig för att göra pizza och julskinka i. Och är vi ändå i bbk så kan man ju ta sig en sväng dit och kolla vad dom har mer för saker som kan vara bra att ha
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.