Man sköt gift par över 40 baht.

 
Var skrev jag att jag läser Thai på Thaispråket , det kan inte heller en Sosse som inte ens kan uttrycka sig på Svenska språket Är du Sosse du med Pan Pan , Thainyheter finns på Engelska precis som du skriver så varför börja hacka som vanligt
Men jag förstår tillräckligt för att kunna lyssna på Thainyheter på Thai , gör du det ?? Och visst skiljer det , det är ju en diktatur ,, mörka sanningar går igenom i alla diktaturer

Hej

Dom nyheter som presenteras i engelskspråkiga medier är bara ett selektivt urval av det totala nyhetsflödet i Thailand, dom engelskspråkiga nyheterna är inte på långa vägar heltäckande och mängder av lokala brott, våld och skjutningar når absolut inte ut i engelskspråkig media.

Mvh isan lover
 
När man läser här och på andra ställen, så funderar jag på om det inte är dags att köpa aktier i ett pappersbruk, innan jag fortsätter att fylla på Ubon:s lista...varför man inte ska ödsla sin tid i Th.......
 
ena stunden skriver du att du inte kan thai, sen skriver du att du kan prata och förstå, när jag på pekar att du inte kunde då säger du att du skrev att du inte kunde läsa, men här står det ju att du kunde läsa hur ska du ha det
Hur mår du egentligen , skaka på skallen , känns bättre ???
 
När man läser här och på andra ställen, så funderar jag på om det inte är dags att köpa aktier i ett pappersbruk, innan jag fortsätter att fylla på Ubon:s lista...varför man inte ska ödsla sin tid i Th.......
Börjar mer fundera på varför jag ödslar tid på detta Forum ,lite beroendeframkallande ,, men går ju lätt att komma ur det , bara logga ut :p
 
Jag gillar Thailand av många anledningar men tveklöst är det så att risken att dö i förtid är minst 10 gånger högre i Thailand än i Sverige och då är trafiken största anledningen. Även risken att dö av våld är betydligt större i Thailand än i Sverige. Det har blivit mycket värre i Sverige de senaste åren men en dödsskjutning är fortfarande förstasidesstoff; vi har haft minst 6 dödsskjutningar i frugans hemstad (storlek typ svensk småstad) bara senaste 3 månaderna och ingen av dem har ens nämnts i nationell media.
 
 

Liknande trådar

E
Svar
10
Visningar
8 K
anonymous
A
C
Svar
11
Visningar
3 K
BaBoo
B
A
Svar
4
Visningar
3 K
Shaowpanyaa
S
 
Tillbaka
Topp