Livet som gift i sverige!

Verkar ju som din Thai fru förstått något rätt då "allt är skit i Sverige" kunde inte sagt det bättre själv ;) Sverige är ett skitland med en skitregering just nu, inte mycket att skryta om i Sverige precis.

Fast jag har aldrig hört någon Thai säga det innan men din fru verkar ha förstått sanningen 5555 ;)

Du har ju fullständigt rätt Jonas men det vet ju inga thaikvinnor. Kanske någon men då är som skarpa.
Som utvecklingen i Sverige har blivit vill jag inte mer än snabbsemestra där en gång vart tredje år eller i den stilen.
Demokrati är ju uslare än i USA och det ser ut att unga ligister och kriminella bara leker med polisen och samhället.
Folk är lika likgiltiga ändå, fan ryck upp er svenskar.

Som gift med thai kvinna får du lära dig att allt är skit i Sverige. Och Thailand är bäst . Ljuger om pengar. Och kärleken också har bara pengar i huvudet.

Om Du är gift med en thailändska, så verkar du inte ha gjort nåt vidare bra val.. Jag känner många i Sverige, men ingen som tycker "allt är skit i Sverige".

Du har ju fullständigt rätt Jonas men det vet ju inga thaikvinnor. Kanske någon men då är som skarpa.
Som utvecklingen i Sverige har blivit vill jag inte mer än snabbsemestra där en gång vart tredje år eller i den stilen.
Demokrati är ju uslare än i USA och det ser ut att unga ligister och kriminella bara leker med polisen och samhället.
Folk är lika likgiltiga ändå, fan ryck upp er svenskar.
Min fru tycker inte allt är skit men röstar på SD för att Sverige tar våra skattepengar och ger till invandrare som inte vill bidra enligt henne ...

Min fru tycker inte allt är skit men röstar på SD för att Sverige tar våra skattepengar och ger till invandrare som inte vill bidra enligt henne ...

Min fru också. Hon var inte impad av importa// på SFI precis och kan inte förstå varför vi försörjer en hoper dagdrivare som inte ens vill lära sig svenska.... Men mycket gillade hon med Sverige, kanske mest att det var så rent.

Senast redigerad av en moderator:

Liknande trådar

K
Svar
2
Visningar
871
Kun Song
K
A
Svar
0