Bank medel för visa som gift

Bank medel för visa som gift
Nå er ikke dette et visum, men en "Extension Of Stay". Man får en "Oppholdstillatelse" når man passerer passkontrollen og det er den man forlenger. Det er i hvert fall hva dem påstår her på forumet.

Dette er en helt vanlig misforståelse utlendinger gjør i Thailand. Dem tror at lovverket er forskjellig på de forskjellige offentlige kontorene. Kanskje disse kontorene har hver sin Grunnlov også. 555.

Dette er et resultat av at offentlige tjenestemenn i Thailand har et stort handlerom vedrørende lovverket og at utlendinger forventer og tror at det offentlige fungerer som i deres eget hjemland.

Men det hender at et «sovende» lovverk blir strammet inn på og da tror utlendinger automatisk at dette er en ny lov.
Så är det. Kanske inte en grunnlov, men mer på en regional nivå i kombination med humöret/mentala statusen på den IO handläggaren man råkar få för dagen. :(

Så är det. Kanske inte en grunnlov, men mer på en regional nivå i kombination med humöret/mentala statusen på den IO handläggaren man råkar få för dagen. :(
Det er selvfølgelig de samme lovene uansett hvor i Thailand man oppholder seg. Problemet er bare det at offentlige tjenestemenn kan gjøre nesten hva dem vil. Og noen ganger så er dem kanskje små-irriterte for ett eller annet og utlendingen kommer i skjorts og singlet. Så da blir resultatet som det blir. 555.

Dersom utlendingen frembringer alle de nødvendige dokumentene, pent kledd og er høflig så pleier det å gå greit.

Og noen ganger så er dem kanskje små-irriterte for ett eller annet og utlendingen kommer i skjorts og singlet. Så da blir resultatet som det blir.
Nationaldräkten i Pattaya bland faranger/turister. Skandal i mitt tycke skulle de utvisas/inte få en extension av sitt uppehllstillstånd, ännuvärre är när de släpar med sig sitt senaste nyförvärv från Soi 6 eller liknande ställen....

Senast ändrad:
Nationaldräkten i Pattaya bland faranger/turister. Skandal i mitt tycke skulle de utvisas/inte få en extension av sitt uppehllstillstånd, ännuvärre är när de släpar med sig sitt senaste nyförvärv från Soi 6 eller liknande ställen....
Dersom man har alle nødvendige dokument med seg på Immigration Office så burde man få lov til å forlenge visumet sitt uansett om man ser ut som en «dass». Men i Thailand så har offentlige tjenestemenn «utvidende fullmakter» og kulturen krever at man er pent kledd så da må man bare gjøre som dem ønsker.

Har du vart på immigration Pattaya och sett det eller hittar du på?
Aldrig sett det på immigration och står en skylt klart och tydligt vid ingången vilken klädsel som gäller.

Nej det har jag inte, men, om man besöker ett myndighetskontor i Thailand, så bör man vara anständigt klädd!
Ja och dom gånger jag vart på imm i Pattaya så har folk varit anständigt klädda, som sagt det står skylt med klädkod vid ingången.
Så vad kommer ditt påstående ifrån?

Ja och dom gånger jag vart på imm i Pattaya så har folk varit anständigt klädda, som sagt det står skylt med klädkod vid ingången.
Så vad kommer ditt påstående ifrån?
Jeg tror at det har vært vanlig og komme «rett fra stranden» for inntil et par år siden, men at det nå har blitt strammet inn på i Pattaya dersom man skal tro på hva som har blitt skrevet på diverse steder som FB.

Jeg tror at det har vært vanlig og komme «rett fra stranden» for inntil et par år siden, men at det nå har blitt strammet inn på i Pattaya dersom man skal tro på hva som har blitt skrevet på diverse steder som FB.
Jag har bott där i 11 år och aldrig sett någon komma direkt från stranden, men är ju inte där dagligen....

Jag har bott där i 11 år och aldrig sett någon komma direkt från stranden, men är ju inte där dagligen....
Jeg bodde noen måneder i Pattaya for over 20 år siden når Immigration Office var i soi 7 og jeg kan ikke huske at jeg så noen som kom «rett fra stranda», men det har blitt påstått på nettet at dette var helt grei kledsel.

Kul när folk sitter ute i tassemarkerna, 60 mil från Pattaya, läser på fb och berättar för oss som bor där hur det är i Pattaya 5555 ;)
Selv om jeg ikke bor der lengre så har jeg venner som gjør og som jeg besøkte rimelig ofte før pandemien så litt informasjon har jeg om stedet.

Korrekt dress code gärna en ledsagerska som man försöker hångla med i kön och hög auktoritär ton på pissig engelska .
Kan inte gå fel

western-man-walking-on-a-beach-in-thailand-C66J9N.jpg

Korrekt dress code gärna en ledsagerska som man försöker hångla med i kön och hög auktoritär ton på pissig engelska .
Kan inte gå f

Kan inte gå fel

western-man-walking-on-a-beach-in-thailand-C66J9N.jpg
Ni får ju ge ge idioten lite credit för att han åtminstone har kepsen åt rätt håll, undrar hur frun ser ut?

Liknande trådar

S
Svar
6
Visningar
1 K
A
T
Svar
3
Visningar
1 K