Mitt liv i Si Bun Rueang, Isaan

Bubblade lite med gumman min, och hon sa att den 5 dec är en bra dag att ta dit munkarna, enligt munkarna själva, då kungen fyller år den dagen, så gumman sa att hon ska planera in den dagen att ta dit både han i vitt och munkarna till vårat hus

Bubblade lite med gumman min, och hon sa att den 5 dec är en bra dag att ta dit munkarna, enligt munkarna själva, då kungen fyller år den dagen, så gumman sa att hon ska planera in den dagen att ta dit både han i vitt och munkarna till vårat hus
det är inte så dumt med 5des för båda kungarna( kung magunnar) då har munkarna kommit ur ide och glada och pigga och behöver pengar(haha) vi får se.

det är inte så dumt med 5des för båda kungarna( kung magunnar) då har munkarna kommit ur ide och glada och pigga och behöver pengar(haha) vi får se.
Nä, tror det kan vara en bra dag, du får lyssna lite och munkarna behöver alltid några extra bathingar.

och jag hoppas vår utbyggnad är klar då med alla väggar, sa till gumman min att jag skickar nog ner lite pengar så byggarna kan börja i slutet av okt/ början av nov med att smälla upp stolpar och få dit stålbalkarna och kan börja med väggarna. Då har man iaf upp till 2 veckor extra byggtid innan gumman åker upp.

Kör med helstekt buffel (segare än s0kosula) och Lao Kao då mår dem ... lite laap också brukar gå ner :D

Liknande trådar

Tillbaka
Topp