Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Bubblade lite med gumman min, och hon sa att den 5 dec är en bra dag att ta dit munkarna, enligt munkarna själva, då kungen fyller år den dagen, så gumman sa att hon ska planera in den dagen att ta dit både han i vitt och munkarna till vårat hus
Bubblade lite med gumman min, och hon sa att den 5 dec är en bra dag att ta dit munkarna, enligt munkarna själva, då kungen fyller år den dagen, så gumman sa att hon ska planera in den dagen att ta dit både han i vitt och munkarna till vårat hus
Nä, tror det kan vara en bra dag, du får lyssna lite och munkarna behöver alltid några extra bathingar.
och jag hoppas vår utbyggnad är klar då med alla väggar, sa till gumman min att jag skickar nog ner lite pengar så byggarna kan börja i slutet av okt/ början av nov med att smälla upp stolpar och få dit stålbalkarna och kan börja med väggarna. Då har man iaf upp till 2 veckor extra byggtid innan gumman åker upp.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.